خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

بوفون به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود

بوفون به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود
در حالیکه حدود یک سال و نیم قبل و بعد از دوران باشکوه در یوونتوس همگان تصور می کردند وی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، جان لوییجی بوفون ابتدا راهی پاری سن ژرمن شد و بعد از سپری کردن یک فصل در فرانسه، دوباره در تابستان امسال به یوونتوس بازگشت و در این فصل نیز تا به حال در دو بازی برای این تیم به میدان رفته و عملکرد خوبی نیز داشته است.

اما نشریه کوریره دلا اسپورت در خبری عجیب مدعی شد احتمال دارد روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا دوباره به اردوی لاجوردی پوشان دعوت شود. در صورت قطعی شدن صعود زودهنگام تیم ملی ایتالیا به یورو 2020، ممکن است جان لوییجی بوفون برای انجام بازی خداحافظی خود یک بار دیگر درون دروازه تیم ملی کشورش قرار گیرد.

حدود دو سال قبل و در دیدار دراماتیک برابر سوئد که در نهایت باعث شد ایتالیا بعد از 60 سال قادر به صعود به جام جهانی نباشد، جان لوییجی بوفون برای آخرین لباس تیم ملی کشورش را بر تن کرد و در میان اشک و بغض، از عرصه ملی خداحافظی کرد. اما روبرتو مانچینی قصد دارد برای برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان جیجی بوفون، یک بار دیگر وی را به اردوی آتزوری دعوت کند و این دروازه بان باتجربه در یکی از بازی های رسمی پیش روی ایتالیا از تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

برچسب‌ها: ایتالیا بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

151 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/07/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi