خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
431

بوندسلیگا در اوج جذابیت؛ اختلاف2امتیازی تیم اول با تیم هفتم

بوندسلیگا در اوج جذابیت؛ اختلاف2امتیازی تیم اول با تیم هفتم
بروسیا مونشن گلادباخ پس از 34 فصل طعم حضور در صدر جدول بوندسلیگا در پایان یک هفته مسابقات را چشید.

در ادامه هفته هفتم بوندسلیگای آلمان، بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه 5-1 آگزبورگ را شکست داد و وولفسبورگ با نتیجه 1-0 از سد یونیون برلین عبور کرد، تا این دو تیم به ترتیب در رده های اول و دوم بوندسلیگا قرار بگیرند.

بروسیا مونشن گلادباخ با کسب 16 امتیاز صدر بوندسلیگا را در پایان هفته هفتم از آن خود نموده و این در حالیست که پس از هفته سیزدهم فصل 1985/86، این تیم دیگر موفق نشده بود در پایان یک هفته مسابقات صدرنشین باشد. در آن فصل گلادباخ فصل را در رتبه چهارم به پایان رساند.

وولفسبورگ نیز با برد خود مقابل یونیون برلین با کسب 15 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. وولفسبورگ تنها تیم در فصل جاری بوندسلیگا است که هنوز طعم شکست را نچشیده است. این تیم همچنین در کنار یوونتوس، تنها تیم های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی هستند که هنوز در هیچ مسابقه ای در فصل جاری متحمل شکست نشده اند.

اما نکته جالب توجه، حضور پنج تیم 14 امتیازی در مسابقات است. بایرن مونیخ، فرایبورگ، لایپزیش، شالکه 04 و بایرلورکوزن همگی 14 امتیاز کسب کرده اند و فقط تفاضل گل مشخص کننده جایگاه های آن ها در جدول رده بندی است. بروسیا دورتموند نیز با کسب 12 امتیاز فاصله کمی با تیم های بالانشین دارد.

اختلاف دو امتیازی تیم های اول تا هفتم جدول نشان می دهد که تیم های حاضر در بوندسلیگا در فصل جاری تا چه اندازه به یکدیگر نزدیک هستند و کوچکترین لغزشی باعث سقوط چند رتبه ای تیم های بالانشین می شود.

برچسب‌ها: بوندسلیگا بایر لورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

93 بایر‌ لورکوزن1398/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi