خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیشنهاد بازیکن منچستریونایتد برای خرید باشگاه اسپانیایی

پیشنهاد بازیکن منچستریونایتد برای خرید باشگاه اسپانیایی
پس از عقد قرارداد جدید خود با منچستریونایتد در تابستان، به نظر می‌رسد دیوید دخیا اکنون در فکر چیز دیگری است. دروازه بان اسپانیایی به دنبال خرید باشگاه جدید خود یعنی الچه است. گفته می‌شود که الچه باشگاه دوران کودکی دروازه بان یونایتد است و او و مدیر برنامه اش، خورخه مندس، حاضر هستند 18 میلیون یورو برای خرید این باشگاه پیشنهاد دهند.
Super Deporte امروز این وضعیت را پوشش داده و مدعی است که روند فروش این باشگاه همچنان یک معماست. آنها توضیح می‌دهند که کریستین براگارنیک به عنوان یک نماینده، جلسه ای را با خوزه سپولکره، سهامدار ارشد این باشگاه، در زمین مارتینز والرو برگزار کرده است.

با این حال، مداکرات راکد مانده است و در همین زمان، از دخیا به عنوان یک خریدار احتمالی نام برده شد. آنها تایید کرده اند که وی به دنبال خرید این باشگاه با مبلغی حدود 18 میلیون یورو است. دروازه بان منچستریونایتد با باشگاه الچه رابطه طولانی مدتی دارد. وی عضو این باشگاه است و پدرش نیز متولد همان منطقه است.

هنوز مشخص نیست که آیا او پیشگام در خرید این باشگاه است یا خیر. او و براگارنیک فقط به عنوان خریداران احتمالی مطرح شده اند. با این حال، اگر او مایل به خرید باشگاه باشد، احتمالا زود تر از موعد این اتفاق خواهد افتاد. روزنامه اسپانیایی توضیح می‌دهد که این فروش در ماه های آینده رخ خواهد داد.

برچسب‌ها: دیوید دخیا دخیا منچستریونایتد منچستر الچه براگارنیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 1

331 آزلـگـرونـا1398/07/15

آزلـگـرونـا: لـایکـ پلییز

16 مهر (21:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi