خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

شوک جدید رونالدو؛ بازنشستگی زودهنگام CR7؟

شوک جدید رونالدو؛ بازنشستگی زودهنگام CR7؟
کریستیانو رونالدو وقتی صحبت از زمان بازنشستگی‌اش فرا می‌رسد همیشه مرموز و سربسته صحبت کرده و گاهی هم با به زبان آوردن جملاتی دنیای ورزش و هوادارانش را شوکه می‌کند. اتفاقی که اخیرا در یک مصاحبه با او رخ داده و یک جمله او باعث شده هوادارانش بحث‌های زیادی درباره سناریوهای احتمالی آینده ابرستاره پرتغالی مطرح کنند.
وقتی یک فوتبالیست عادی به 34 سالگی می‌رسد طبیعی است که همه انتظار داشته باشند او آخرین سال‌های دوران ورزشی خود را سپری کند. ولی رونالدو یک فوتبالیست عادی نیست و در همه سال‌های گذشته با تلاش بسیار کوشیده که آمادگی بدنی‌اش را در بالاترین حد ممکن نگه دارد.
ولی رونالدو در مصاحبه با اسپورت‌بایبل وقتی با سوالی درباره آینده خود بعد از آویزان کردن کفش‌هایش مواجه شد گفت نمی‌تواند زمان بازنشستگی خود را پیش‌بینی کند.
رونالدو در این باره گفت: "من هنوز عاشق فوتبالم. دوست دارم هوادارانم و کسانی که عاشق کریستیانو هستند را سرگرم کنم. سن برای من مهم نیست. همه چیز به ذهنیت برمی‌گردد".
کریستیانو در ادامه صحبت‌هایش گفت: "من در پنج سال گذشته کم‌کم به فکر روزهای بعد از کنار گذاشتن فوتبال افتادم و حالا به تدریج دارم از فکر کردن به این ماجرا لذت می‌برم. بله، چه کسی می‌داند در یک سال یا دو سال آینده چه اتفاقی می‌افتد؟".
رونالدو درباره اینکه بعد از بازنشستگی قصد دارد در چه حوزه‌ایی به فعالیت ادامه دهد گفت: "نمی‌خواهم از کسی تقلید کنم. آدم باید همیشه خودش باشد. ولی می‌توان جزئیات کوچک را از زندگی دیگران گرفت، آن هم از کسانی که الگوهای خوبی هستند. نه فقط در فوتبال بلکه در همه ورزش‌ها. از فرمول یک گرفته تا ان‌بی‌ای، گلف، یواف‌سی و خیلی ورزش‌های دیگر. بهترین ورزشکاران دنیا همه روحیه کاری یکسانی دارند. حتی روسای شرکت‌های بزرگ همیشه انگیزه دارند و برای رسیدن به هدف‌هایشان مجبورند سخت کار و تلاش کنند".
رونالدو در ادامه گفتگویش با اسپورت‌بایبل گفت: "آدم باید به خودش اعتماد داشته باشد. من در فوتبال کنترل بیشتری دارم و می‌دانم چه کار می‌توانم بکنم و چه کاری از من برمی‌آید. ولی در کسب و کار، فعالیت بدون شک برایم دشوارتر است. چون شما در کسب و کار به دیگران وابسته هستید ولی من تیم خیلی خوبی دارم ولی شک ندارم که برایم چالش خواهد بود".

برچسب‌ها: پرتغال رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

74 Arsenal.18861398/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi