خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,182

دغدغه جدی کالدرون؛ نمره صفر برای خط حمله

دغدغه جدی کالدرون؛ نمره صفر برای خط حمله
کالدرون از تمام مهاجمانش به نوبت استفاده کرده و با این حال آمار گلزنی خط حمله پرسپولیس همچنان صفر گل زده است.

پرسپولیسی ها در این فصل به مشکل چند فصل اخیر استقلالی ها دچار شده اند و کالدرون را حسابی در 6 بازی ابتدایی شان دچار دردسر کرده اند. گل نزدن مهاجمان و افت شدید خط حمله قرمزها مشکلی است که با طولانی شدن آن به دغدغه بزرگ سرمربی آرژانتینی تبدیل شده. دردسری که چندین فصل بود قرمزهای پایتخت آن را فراموش کرده بودند و حالا باید مجددا با آن دست و پنجه نرم کنند.

علیپور، براندائو و عبدی مهاجمان پرسپولیس در این فصل هستند. کالدرون از تمام آنها به نوبت استفاده کرده و با این حال آمار گلزنی خط حمله پرسپولیس همچنان صفر گل زده است. این تیم در 6 بازی خود در لیگ و جام حذفی 4 گل زده است. ترابی و امیری هافبک های گلزن این تیم بودند و کنعانی زادگان مدافع هم با یک ضربه ایستگاهی جور مهاجمان را کشید. یک گل هم حاصل عملکرد حسین حسینی بود.

عملکرد مهاجمان پرسپولیس وقتی نگران کننده تر می شود که بدانیم آنها علاوه بر این که نتوانستند گل بزنند فقط یک شوت در چارچوب داشته اند که آن را علیپور به دروازه صنعت نفت زد. یک شوت داخل چارچوب حاصل عملکرد خط حمله پرسپولیس در 5 بازی ابتدایی لیگ بوده است. اتفاقی که در جام حذفی هم ادامه پیدا کرد. ضربه پنالتی اگرچه تعداد ضربات در چارچوب را افزایش داد اما نتوانست طلسم گلزنی را بشکند و در بازی حذفی هم این یک هافبک بود که گره بازی را باز کرد.

کالدرون گزینه دیگری روی نیمکت ندارد تا بخت خط حمله اش را با آن بیازماید. امید عالیشاه تنها بازیکنی است که توانایی بازی در خط حمله دارد اما گویا سرمربی قرمزها نمی خواهد حتی به اندازه عبدی هم به او فرصت بدهد و این بازیکن هفته های اخیر در لیست هیجده نفره هم جایی نداشته است.

برچسب‌ها: کالدرون پرسپولیس خط حمله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

60 Ahura Mazda ‍1398/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi