خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

اتلتیکو مادرید 0-0 رئال مادرید؛ جنگ تاکتیک ها برنده نداشت

اتلتیکو مادرید 0-0 رئال مادرید؛ جنگ تاکتیک ها برنده نداشت
از هفته هفتم رقابت های لالیگا دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید دربی مادرید را برگزار کردند که این جدال برنده ای نداشت.

جدال دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در هفته هفتم رقابت های لالیگا با تساوی بدون گل پایان یافت.

دقیقه '7 روی غفلت دفاع رئال مادرید، ژائو فلیکس پشت سر آنها فراری را آغاز کرد اما پس از ورود به محوطه جریمه، ضربه خوبی به توپ نزد تا این موقعیت خطرناک از دست برود. بازی بسیار پایاپای و با مالکیت توپ نسبی برای تیم میهمان دنبال می شد تا اینکه در دقیقه '40 ضربه زیبای کروس از پشت محوطه با واکنش خوب اوبلاک راهی کرنر شد. در نهایت نیمه اول در حالی به پایان رسید که هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند و هیچ کدام در این نبرد تاکتیکی کم نیاوردند تا 0-0 مساوی به رختکن بروند.

در دقیقه '57 بازی، حمله خوبی از سمت چپ توسط رئالی ها ترتیب داده شد و در نهایت ارسال زمینی ناچو به داخل محوطه، با بدترین ضربه ممکن از سوی بیل به بیرون رفت تا افسوس زیدان کنار زمین را شاهد باشیم. در دقیقه '68 مودریچ جای والورده را در زمین گرفت و لحظه ای بعد هم ژائو فلیکس جای خود را به مارکوس یورنته داد تا هر سه تعویض سیمئونه انجام شود. دقیقه '75 روی ارسال ناچو از سمت چپ، بنزما ضربه سر خوبی زد که اوبلاک با واکنشی عالی، مانع از گلزنی مهاجم فرانسوی شد. در ادامه هازارد جای خود را به هامس رودریگز داد و یوویچ هم در لحظات پایانی جای بنزما را گرفت اما هیچ حاصلی نداشت و بازی با همان نتیجه بدون گل پایان یافت.

به این ترتیب رئال مادرید با 15 امتیاز به صدر جدول برگشت و اتلتیکو مادرید با 14 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گرانادا، در رده سوم قرار گرفت.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید فوتبال رئال مادرید دربی لالیگا تاکتیک تساوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

315 پرسپولیس‌‌‌1398/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi