خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

په په – طارمی؛ ستاره ایرانی به دنبال انتقام جام جهانی

په په – طارمی؛ ستاره ایرانی به دنبال انتقام جام جهانی
مهدی طارمی بعد از چهار هفته غیبت در ترکیب ریوآه، در دیدار حساس امشب تیمش احتمالا این تیم را همراهی خواهد کرد.
ریوآه که طی چهار هفته اخیر موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده، در هفته هفتم لیگ پرتغال برابر پورتوی مدعی قرار خواهد گرفت.
پورتو طی پنج هفته اخیر موفق به کسب پنج پیروزی شده تا اکنون با یک بازی کمتر و اختلافی ۴ امتیازی با صدرنشین در جایگاه سوم حاضر شود.
نکته جالب توجه این بازی اما بازگشت مهدی طارمی بعد از غیبت یکماهه در ترکیب ریوآوه و همچنین از دست دادن یک بازی تیم ملی خواهد بود. مهدی طارمی که چندی پیش بعد از هت تریک جالب‌توجهش در لیگ پرتغال برابر آوس به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، به دلیل مصدومیت، شاگردان مارک ویلموتس را در جدال با هنگ کنگ همراهی نکرد. او در بازگشت به پرتغال بعد از پایان فیفادی، نیز نتوانست ریوآوه را همراهی کند و دوران پس از مصدومیت را دنبال کرد.
کارلوس کارواخال، سرمربی ۵۳ ساله ریوآه که در این فصل با این تیم عملکرد درخشانی طی شش بازی اخیر به جا گذاشته و با دستیابی به ۱۰ امتیاز در رده پنجم حاضر شده، دوران مربیگری جذابی را طی کرده و در سه لیگ خارج از پرتغال نیز به سرمربیگری پرداخته است. سوانسی و شفیلدونزدی در لیگ انگلیس و بشیکتاش و باشاک شهیر در ترکیه دو لیگ معتبری به همراه حضور در لیگ یونان بوده‌اند که سرمربی سابق اسپورتینگ لیسبون، پیش از حضور در ریوآوه آنها را تجربه کرده است. او البته سابقه بازی در پورتو را نیز در کارنامه دارد و مدرک مربیگری خود را با خوزه مورینیو و روی فاریا دریافت کرده است. کارواخال در سال ۲۰۱۴ در کتاب Developing a Know-How فلسفه جالبی از مربیگری خود را ارائه و منتشر کرده بود.
امیدواری کارواخال به بازی مهدی طارمی
مهاجم ایرانی ریو آوه اما بعد از چهار هفته غیبت در ترکیب تیمش به دلیل مصدومیت، با تصمیم کادرفنی و پزشکی از آمادگی لازم برای جدال با پورتو برخوردار است. تنها نکته مبهم برای حضور او در این بازی به نحوه بکارگیری او مربوط است. کارواخال امیدوار است او را از ابتدای بازی در ترکیب در اختیار داشته باشد تا از خصوصیت فنی و تکنیکی او برای سود بردن در ضدحملات بهره ببرد و کادرپزشکی اما تشخیص داده‌اند برای جلوگیری از فشار روی این بازیکن، او از اواسط بازی و برای دقایقی کیفیت بهتری برای همراهی تیمش خواهد داشت.
کارواخال روز گذشته و در آخرین جلسه تمرینی با طارمی و کادرپزشکی به گفتگو پرداخته و از آخرین شرایط او آگاهی یافته. طارمی اما بی میل نیست در جدال با غول فوتبال پرتغال شانس بیشتری برای نمایش توانایی‌های خود داشته باشد و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.
استارت دوباره با آمار خیره کننده
مهدی طارمی که طی مدت کوتاه حضورش در ریو آوه با دستیابی به ۵ پنالتی و ثبت ۳ گل در جمع برترین بازیکنان این فصل قرار دارد، در صورتی که شرایط حضور در این دیدار را از آن خود تقابل ویژه‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. او که در آخرین حضورش در ترکیب ریوآوه موفق به ثبت هت تریک و یک روز تلخ برای سباستین کوتس شده بود، امیدوار است در جدول گلزنان به دو گلزن برتر تیم‌های بنفیکا (پیزی) و پورتو (زی لوییس) نزدیک شود و خود را در مسیر آقای گلی این رقابت‌ها نیز قرار دهد، هرچند مصدومیت زانوی پای راست او طی چهار هفته اخیر دردسر بزرگی و یک غیبت چشمگیر را برای او و باشگاهش رقم زده بود.
روز ویژه طارمی برابر پپه
مهدی طارمی در جام جهانی یکی از قاب‌های تلخ فوتبال ایران را در ثانیه‌های پایانی به جا گذاشت؛ جایی که او تنها میلی‌متری برای گلزنی به پرتغال و تحقق رویای صعود ایران به مرحله بعدی کم آورد و توپش راهی به دروازه روی پاتیسیو نیافت. از بازیکنان پرتغال که در آن دیدار طارمی برابر آنها قرار گرفت، اکنون په په ستاره سابق رئال مادرید در ترکیب پورتو حاضر است و این مساله می‌تواند تقابل ویژه‌ای را در این بازی نیز شکل دهد. په په که بازیکنی خشن محسوب می‌شود، مسلما اگر در شرایطی که سباستین کوتس برابر طارمی قرار گرفت، حاضر شود، مسلما روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.
دیدار دو تیم ریوآوه و پورتو ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: په په مهدی طارمی لیگ پرتغال جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

367 1پرسپولیس تهران1398/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi