خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

عابدزاده بهترین دروازه بان هفته لیگ پرتغال(عکس) دروازه بان ا

عابدزاده بهترین دروازه بان هفته لیگ پرتغال(عکس) دروازه بان ا
به گزارش" ورزش سه" امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو در هفته ششم رقابت های لیگ پرتغال عملکرد درخشانی داشت و توانست علاوه برکسب عنوان بهترین بازیکن زمین ، به عنوان بهترین دروازه بان هفته رقابت های لیگ پرتغال انتخاب شود.

او در این بازی علاوه بر مهار یک ضربه پنالتی از حریف ، 5 سیو موفق داشت و با نمره بالایی که از سایت های مختلف گرفت به عنوان بهترین بازیکن تیمش و این بازی انتخاب شد.

عابدزاده بعد از رقابت های جام جهانی و در بازگشت به پرتغال با مصدومیت مواجه شد و از ترکیب اصلی تیمش فاصله گرفت. او سال گذشته و از رقابت های نیم فصل دوم دروازه بان فیکس تیم ماریتیمو بود و نمایش خوبی برای این تیم داشت. با این حال بازی با براگا برای این دروازه بان تبدیل به یک نقطه عطف شد تا با درخشش در این بازی بار دیگر جایگاهش را در ترکیب اصلی به دست بیاورد.

ماریتیمو در هفته هفتم باید به مصاف تیم موریرنزه برود. این تیم در حال حاضر با هفت امتیاز از شش بازی در رده دهم جدول قرار دارد.

برچسب‌ها: ماریتیمو امیر عابدزاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

100 Juventus Ronald1398/07/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi