خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

مورنو: مهم این است که اسپانیا صعود کرد

مورنو: مهم این است که اسپانیا صعود کرد
اسپانیا دیشب در چارچوب مقدماتی یورو2020 در خانه سوئد به مصاف این تیم رفت و در نهایت با تساوی 1-1 به کار خود در این بازی پایان داد. لاروخا اما با این تساوی که با گل لحظه‌آخری رودریگو به دست آمد موفق شد به مرحله نهایی یورو2020 صعود کند. لاروخا با این تساوی بعد از هشت بازی 20 امتیازی شد و در صدر گروه F قرار گرفت.
مورنو در کنفرانس خبری بعد از بازی ابتدا با سوال‌هایی مواجه شد که از عملکرد اسپانیا در بازی مقابل سوئد انتقاد داشتند. او در پاسخ به این سوال‌ها گفت:" من متوجهم که درباره هدایت اسپانیا توسط من شک و شبهه‌هایی وجود دارد. ولی ما از صعودمان خوشحالیم و معتقدیم صعود ما باید بخش زیادی از این شک و شبهه‌ها را برطرف کرده باشد".

سرمربی لاروخا در ادامه گفت:" ما خوب بازی کردیم و حتی اگر می‌باختیم نباید ناراحت می‌بودیم. ما با سبک همیشگی خودمان بازی کردیم و صعود کردیم و حالا باید سعی کنیم صدرنشینی‌مان را قطعی کنیم. کسب مساوی یک روز به اندازه برد شیرین است و یک روز به اندازه باخت، تلخ. زیبایی فوتبال همین است".

برچسب‌ها: مورنو اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

44 0 رونالدو 01398/07/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi