خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,557

مدافع دوملیتی ایرانی- ایرلندی مد نظر تراکتور

مدافع دوملیتی ایرانی- ایرلندی مد نظر تراکتور
از باشگاه تراکتور خبر می رسد این باشگاه یک بازیکن دوملیتی ایرانی- ایرلندی را مد نظر گرفته است.

نیل یداللهی یکی از بازیکنان دوملیتی ای است که هرچند وقت یکبار نامش برای حضور در فوتبال ایران مطرح شده است. این بازیکن که پدری ایرانی و مادری ایرلندی دارد، در دوران فوتبال خود پیراهن تیم های، برنلی انگلیس، سوانسی، دربی کانتی، ونکوور آمریکا، هایک و ادوک انگلیس را برتن کرده است. او همچنین سال گذشته مد نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس قرار داشت اما انتقالش به ایران قطعی نشد.

یداللهی 26 ساله که با 188 سانتی متر قد توانایی بازی در پست های دفاع وسط و هافبک تدافعی را دارد، فوتبالش را در رده های پایه ایرلند آغاز کرد. سپس او در تیم پایه برنلی انگلیس پرورش یافته و سابقه بازی برای تیم زیر ۲۳ سال برنلی و بزرگسالان سوانسی و زیر ۲۱ سال تیم دربی کانتی را دارد و یک بازی در چمپیونشیپ به همراه دربی کانتی و ۴ بازی در لیگ جزیره برای سوانسی انجام داد.

این بازیکن حالا از آنجایی که مسئولان باشگاه تراکتور به دنبال جذب مدافع وسط می گردند تا بتوانند ترکیب خط دفاع خود را قدرتمندتر کنند، به مسئولان باشگاه تبریزی معرفی شده است. از آنجایی که یداللهی به عنوان یار آزاد می تواند راهی تراکتور شود، مسئولان باشگاه به دنبال جذبش هستند تا بتوانند لیست نفرات شان را تکمیل کنند.

گفتنی است؛ این بازیکن دوملیتی یک دوره هم به اردو‌های تیم ملی ایرلند دعوت شده است، اما هیچ بازی رسمی ملی ندارد. او ۱۱ بازی فصل قبل برای تیم انگلیسی انجام داده است

برچسب‌ها: تراکتور نقل وانتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

129 ຖēງคຖ1398/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi