خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

حمله خونین 6 فرد ناشناس به ستاره سابق چلسی

حمله خونین 6 فرد ناشناس به ستاره سابق چلسی
بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال انگلیس و باشگاه چلسی در یک کلوب شبانه در شهر منچستر مورد حمله شدید افراد ناشناس قرار گرفت....
به گزارش مدال، دنی درینک‌واتر بازیکن تیم فوتبال چلسی که به صورت قرضی راهی برنلی شده است، از سوی 6 شخص ناشناس مورد هجوم قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد.
روزنامه سان انگلیس در تازه‌ترین شماره خود آشکار کرد که دلیل غیبت درینک‌واتر مقابل لیورپول این موضوع بوده است و او به شدت از سوی چندین نفر و با سلاح سرد زخمی شده است و از ناحیه پا و صورت به شدت آسیب دیده است.
این منبع اعلام کرد که این افراد در بیرون از کلوب به این بازیکن حمله کرده‌اند.
تعدادی از منابع دوری دینک‌واتر از فوتبال را حداقل 4 هفته اعلام کرده‌اند، چون که او از ناحیه مچ پا به سختی دچار مصدومیت شده است.
عده‌ای مشکلات شخصی او با یک بازیکن در رده‌های پایین فوتبال انگلیس و توهین درینک‌واتر به این بازیکن را عامل این درگیری می‌دانند.
پس از خروج این بازیکن از کلوب شبانه، 6 نفری که به او حمله کرده بودند، پس از اینکه متوجه شدند او بازیکن فوتبال است، فریاد می‌زدند که پای او را بشکنید تا دیگر مردم را آزار ندهد.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

65 گرگهای پردیس1398/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi