خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

یوونتوس در جمع بزرگترین ولخرج‌های جهان

یوونتوس در جمع بزرگترین ولخرج‌های جهان
باشگاه یوونتوس علیرغم شهرتش به جذب بازیکنان آزاد به شکل رایگان، در خرید کردن هم ید طولایی دارد و در این سال‌ها ستارگان گرانقیمتی از جمله رونالدو را به ترکیب خود اضافه کرده است.
به گزارش مدال؛ براساس جدیدترین گزارش «CIES Football» یوونتوس با پرداخت 719 میلیون یورو برای جذب بازیکنان ترکیب فعلی خود پنجمین تیم ولخرج میان پنج لیگ معتبر اروپا بوده است.
آنها پس از منچسترسیتی با یک میلیارد یورو، پاری‌سن‌ژرمن با 913 میلیون یورو، رئال مادرید با 902 میلیون یورو و منچستریونایتد با 751 میلیون یورو در رتبه پنجم قرار دارند و پس از آنها بارسلونا 697 میلیون یورو هزینه کرده است.
در ایتالیا اما پس از یوونتوس، میلان با 408 و اینتر با 364 میلیون یورو پرهزینه‌ترین تیم‌های سری‌آ هستند. پس از این سه تیم ناپولی 325 میلیون یورو، رم 254 میلیون یورو، سمپدوریا 150 میلیون یورو، لاتزیو 148 میلیون یورو و فیورنتینا 103 میلیون یورو هزینه داشتند. آتالانتا که فصل گذشته در رتبه سوم سری‌آ قرار گرفت هم برای ترکیبش تنها 93 میلیون یورو هزینه کرده است.

برچسب‌ها: یووه یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

45 روزگار من1398/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi