خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

راموس: می‌خواستم بگویم عینک زدن عیب نیست

راموس: می‌خواستم بگویم عینک زدن عیب نیست
سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا دیشب در جریان پیروزی 2-1 تیمش مقابل رومانی در مقدماتی یورو2020 بعد از آنکه در دقیقه 29 گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در زمان شادی بعد از گل، دستهایش را روی چشمهایش گذاشت و عینکی فرضی بر روی چشمهایش بوجود آورد. ولی داور مسابقه دنیز آیتکین به دلیل این شادی بعد از گل به راموس کارت زرد داد. راموس بعد از مسابقه گفت که آیتکین در پایان بازی از او به دلیل آن کارت زرد عذرخواهی کرده است.بعد از گل راموس و شادی بعد از گل او، دنیز آیتکین داور مسابقه که به این نتیجه رسیده بود که راموس با این حرکت قصد تحریک تماشاچیان رومانیایی را داشته به سمت او رفته و کارت زرد را در مقابلش گرفت. اما راموس بعد از بازی گفت که این شادی بعد از گل او پیامی برای برادرزاده/خواهر زاده‌اش بوده که عینکی است. راموس گفت داور مسابقه در پایان بازی از او عذرخواهی کرده است.

برچسب‌ها: اسپانیا راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

184 بآیررن مونیخ1398/06/16

رو کم کنای کرج: یاد گرفته از عیسی آل کثیر

26 آبان (08:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi