خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

بارسلونا در مورد خرید نیمار سر کار رفته بود!

بارسلونا در مورد خرید نیمار سر کار رفته بود!
به گزارش "ورزش سه"، از همان اوایل بازار نقل و انتقالات تابستانی اخباری در مورد تمایل نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به لالیگا، دو سال بعد از انتقال جنجالی و 222 میلیون یورویی به پاریس منتشر شد.

در ابتدا به نظر می رسد رئال مادرید شانس زیادی برای خرید ستاره برزیلی و 27 ساله دارد، اما در ادامه بارسلونا تا آستانه خرید نیمار نیز پیش رفت و در نهایت پیشنهاد آنها مورد قبول پاری سن ژرمن قرار نگرفت. اما لوپاریزین در گزارشی اذعان داشت در واقع مدیران پاری سن ژرمن از همان ابتدا نیز می دانستند تیمی توان خرید نیمار را ندارد.
نیمار می تواند پاری سن ژرمن را ترک کند، اما این اتفاق تنها در صورت پیشنهاد هنگفتی معادل 300 میلیون یورو انجام خواهد شد. این نخستین جملاتی بوده که ناصر الخلیفی در زمان آغاز شایعات جدایی نیمار به کاپیتان های تیمش گفته بود.

لوپاریزین همچنین فاش کرد که اولین دیدار بین مدیران PSG و بارسا در تاریخ 13 آگوست برگزار شده است، اما پیشنهاد بارسلونا به اندازه کافی خوب نبود. آنها فیلیپ کوتینیو و پول نقد را به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده بودند و در این گزارش آمده است: "آنها تقریبا با دست خالی وارد معامله شدند."

پاری سن ژرمن مدتها بود می دانست که بارسا پول کافی برای خرید ندارد و قیمتی که آنها روی نیمار گذاشته بودند ممکن نیست توسط هیچ باشگاهی پرداخت شود. تلاش های بعدی بارسا برای امضای قرارداد با نیمار و فشار خود این بازیکن نیز در پایان هیچ نتیجه ای نداشت و نیمار هم اکنون به کار خود در پاریس ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

233 Ahura Mazda ‍1398/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi