خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

تیراختور 1 - پیروزی 0 / پهباد معروف بازم شکست!

تیراختور 1 - پیروزی 0 / پهباد معروف بازم شکست!
یک پهپاد دیگر شکست تا تراکتور در روز حمایت بیش از 100 هزار نفری طرفدارانش بازی را ببرد.

سال گذشته تصاویر هوایی که یک پهپاد (کوادروتور) از حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفری طرفداران تراکتور در بازی با استقلال در ورزشگاه یادگار امام گرفته بود، آوازه حمایت استثنایی پرشورها را به سراسر جهان رساند و تراکتوری ایران و لیگ ایران را همراه خود جهانی کردند!

طوری که بسیاری از رسانه‌ها و صفحات اجتماعی بین‌المللی پرطرفدار فوتبال با تعجب به بازتاب یک رویداد فوتبالی از ایران پرداختند. حتی پیج فیفا و ای اف سی!

‏البته آن پهپاد پارسال در روز برد تراکتور از استقلال به دلیل شرایط نامساعد جوی و باد و باران شدید دقایقی از مسیر خود منحرف شد و شکست.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم که از طریق یک برنامه تلویزیونی ماجرای شکستن پهپاد را متوجه شده بود، هزینه تامین یک پهپاد جدید را برای عکاس تبریزی (مهرداد نیکمرد) متقبل شد.

امسال و در حالی که بیش از 100 هزار هوادار تراکتوری شاهد یک برد شیرین دیگر این بار در برابر پیروزی تهران بودند، باز هم شرایط نامساعد جوی و باد شدید بین دو نیمه باعث شد تا پهپاد جدید هم دوباره آسیب ببیند.

در روزی که پهپاد معروف برای هلی‌شات (تصویربرداری هوایی پهپادی) به نیمه دوم نرسید، تراکتور با نتیجه مشابه پارسال بازی را برد تا به نوعی شکستنش دوباره برای پرشورها خوش یمن باشد.

برچسب‌ها: تراکتور تراختور پیروزی تراکتور آزربایجان تیراختور ایران پرسپولیس ترکیه استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 2

406 SPAIN1398/06/09

اویونچلار: تراکتور یاشاسین

11 شهریور (21:38)


تهران مادرید 20 (ح): تبریک به همه

10 شهریور (15:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi