خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

سومین پیشنهاد بارسا رد شد؛ انتقال نیمار در اغما

سومین پیشنهاد بارسا رد شد؛ انتقال نیمار در اغما
به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا رادیو RMC و برخی دیگر از رسانه‌های ورزشی این کشور گزارش دادند که باشگاه فرانسوی PSG جدیدترین پیشنهاد بارسلونا برای جذب نیمار که سومین پیشنهاد رسمی باشگاه کاتالان به پاری سن ژرمن بوده را رد کرده است. این در حالی است که دیروز رسانه‌های هوادار بارسا اعلام کردند مدیران این تیم به مذاکرات خود با PSG خوشبین بوده و احساس می‌کنند تکلیف نیمار به زودی روشن شده و او راهی نوکمپ خواهد شد.

بر اساس این گزارش که روزنامه اسپورت هم امروز به آن استناد کرده بارسلونا در مذاکرات اخیر خود پیشنهاد سوم درباره نیمار را به PSG اطلاع داده که بر اساس آن بارسلونا مبلغ 150 میلیون یورو به صورت اقساط به باشگاه فرانسوی پرداخت کرده و علاوه بر آن دو بازیکن خود عثمان دمبله و راکیتیچ را راهی PSG خواهد کرد تا در عوض نیمار راهی نوکمپ شود. پیشنهادی که توسط طرف فرانسوی رد شده است.

با وجود اینکه اسپورت می‌گوید عثمان دمبله قصد دارد در بارسا بماند و این را به مدیران باشگاه اطلاع داده ولی هیات نمایندگان کاتالان در فرانسه او را هم به PSG پیشنهاد داده‌اند. نفر دومی که در پیشنهاد بارسا حضور داشته و توسط باشگاه فرانسوی رد شده ایوان راکیتیچ است. بر اساس این گزارش PSG علاقه‌ای به حضور راکیتیچ در تیمش ندارد و او را از بارسلونا نمی‌پذیرد.

رادیو RMC در گزارش خود می‌گوید پاری سن ژرمن این پیشنهاد بارسا را ناکافی دانسته و بر خواسته اولیه خود یعنی پرداخت 220 میلیون یورو، همان مبلغی که دو سال پیش با پرداخت آن به بارسا نیمار را به فرانسه منتقل کرد، پافشاری کرده است.

پاری سن ژرمن به هیات نمایندگان بارسا اطلاع داده که در زمان اندک باقی‌مانده مذاکره با دمبله و راکیتیچ برایش عملا امکان‌پذیر نیست و ترجیح می‌دهد یا مبلغ مورد نظرش را به صورت نقدی دریافت کند یا نیمار را یک فصل دیگر بازیکن خود در نظر بگیرد.

اما روزنامه اسپورت به بعد دیگری از ماجرای طولانی انتقال نیمار اشاره کرده و می‌گوید بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا امروز صبح زودتر از سایر مسئولین بارسلونا که طبق برنامه برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان راهی فرانسه خواهند شد، به شهر نیس پرواز کرده است. بر اساس ادعای اسپورت، این سفر زودهنگام بارتومئو با هدف ادامه مذاکرات برای جذب نیمار انجام شده و بارتومئو قصد دارد شخصا وارد مذاکرات شده و با استفاده از وزن و اعتبار شخصی‌اش آخرین تلاش بارسا برای محقق کردن آرزوی بازگشت نیمار به نوکمپ را عملی سازد.

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار پاری سرژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

214 ♛ʀᴀsᴜʟᴋɪɴɢᴅᴏᴍ♛1398/06/07

تیم میوا: کاووس مرادی با کف الماس تو لیست فروش

18 شهریور (11:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi