خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسا دست بردار نیست؛ فرمول جدید برای نیمار

بارسا دست بردار نیست؛ فرمول جدید برای نیمار
شب گذشته باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد دوم بارسا برای جذب نیمار را رد کرد اما سران باشگاه کاتالان با تغییراتی در آن، امیدوارند این بار کار جذب نیمار یکسره شود.
به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا نمی خواهد امیدهای خود نسبت به جذب نیمار را از دست بدهد؛ با وجود اینکه تاکنون دوپیشنهاد این باشگاه برای نیمار رد شده است.
هفته گذشته اولین دور مذاکرات بارسلونا و پی اس جی برای نیمار به بن بست خورد؛ چرا که پی اس جی دو بازیکن بارسا بعلاوه 100 میلیون یورو را برای انتقال نیمار طلب کرده بود. بارسا نمی خواهد در این تابستان یک یورو برای بازگرداندن نیمار هزینه کند و به معاوضه بازیکن فکر می کرد اما پس از اینکه فیلیپه کوتینیو پیشنهاد پیوستن به پی اس جی را رد کرد و قرضی به بایرن رفت و عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ و سمدو نیز همچون کوتینیو حاضر به رفتن به پی اس جی نشدند، دیگر چاره ای برای بارسلونا نماند که به عنوان آخرین پیشنهاد که به صورت رسمی نوشته و به پی اس جی ارائه شد، درخواست انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی غیر اجباری(160 میلیون یورو) را داشته باشد.

برچسب‌ها: نیمار و بارسلونا خرید و فروش بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

22 بارسلون معین1398/05/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi