خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

تغییر پست خرید احتمالی استقلال

تغییر پست خرید احتمالی استقلال
بازیکن جدید استقلال با توجه به کمبود بازیکن در سمت راست خط دفاعی این تیم به احتمال بسیار زیاد در این پست مدنظر آندره‌آ استراماچونی خواهد بود....
عارف غلامی بازیکن جدید استقلال با توجه به کمبود بازیکن در سمت راست خط دفاعی این تیم به احتمال بسیار زیاد در این پست مدنظر آندره‌آ استراماچونی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار مدال، باشگاه استقلال چندی پیش جذب بازیکن جدید در خط دفاعی را تکذیب کرد تا مشخص شود هروویه میلیچ آخرین این تیم در خط دفاع خواهد بود. با اضافه شدن میلیچ تعداد مدافعین تخصصی استقلال به 9 رسید وبه جز این بازیکن کروات، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد باقری، شاهین طاهرخانی، عارف غلامی، وریا غفوری، امیرحسین کارگر و میلاد زکی‌پور در خط دفاعی این تیم در اختیار آندره‌آ استراماچونی خواهند بود.
عمده‌ترین مشکل استقلال در خط دفاعی در شرایط کنونی، جانشین وریا غفوری است. امیرحسین کارگر مدافع راست 21 ساله این تیم تاکنون سابقه بازی در یک بازی رسمی لیگ برتر را نداشته و فصل گذشته پس از غفوری، منتظری، محمدی‌مهر و حیدری، نفر پنجم این پست بود.
این در حالی است که غفوری فصل گذشته 6 بازی را به دلیل مصدومیت در لیگ برتر از دست داد و بعید نیست در فصل جاری نیز با مشکل مصدومیت مواجه شود. در چنین شرایطی استفاده از یک بازیکن جوان و کم تجربه ریسک بالایی خواهد بود و به نظر نمی‌رسد استراماچونی از کارگر به عنوان جانشین غفوری استفاده کند.
در میان بازیکنان استقلال، عارف غلامی سابقه بازی در پست مدافع راست را داشته هر چند وی در تمرینات و بازی‌های دوستانه اغلب در پست مدافع چپ مورد آزمایش قرار گرفته است. با جذب میلیچ، غلامی نیز شانس چندانی برای بازی در پست مدافع چپ نخواهد داشت و به نظر می‌رسد این بازیکن 22 ساله به جز عمق خط دفاع، در سمت راست و به عنوان آلترناتیوی برای غفوری مدنظر کادر فنی استقلال باشد.

برچسب‌ها: فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

62 Esteghlal Org1398/05/29

نام خلاف885280: موفق باشه

30 مرداد (18:59)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi