خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

واکنش ستاره سابق آرسنال به یوونتوسی شدنش !

واکنش ستاره سابق آرسنال به یوونتوسی شدنش !
آرون رمزی ستاره سابق آرسنال که دیروز در بازی دوستانه یوونتوس و تریستینا برای اولین بار با پیراهن بانوی پیر تورین به میدان رفت می‌گوید بازی با پیراهن یوونتوس برایش افتخارآمیز بوده است.

رمزی که در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد آرسنال را ترک کرد و به یوونتوس پیوست دیروز در جریان بازی دوستانه یووه مقابل تریستینا که با پیروزی ۱-۰ بیانکونری به پایان رسید به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و اولین بازی خود برای تیم جدیدش را انجام داد.

ستاره ولزی یووه در پایان بازی گفت:

” حس خوبی دارم. من دوران ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشتم و حالا امیدوارم بتوانم سالم و آماده بمانم و تا جایی که می‌توانم به یوونتوس کمک کنم. من از اینکه قرار است جزئی از فوتبال ایتالیا باشم و لیگ ایتالیا را تجربه کنم فوق‌العاده هیجان زده‌ام”.

آرون رمزی در ادامه گفت:

” بی‌صبرانه منتظرم تا در اولین بازی رسمی برای یوونتوس به میدان بروم. پوشیدن پیراهن مشهور یوونتوس برای من لحظه پرافتخاری بود و خوشحالم که امشب چند دقیقه فرصت پیدا کردم تا با این پیراهن بازی کنم. می‌دانم مدتی است از میادین دور بوده‌ام و به جز چند دقیقه بازی امشب مدتها است بازی نکرده‌ام ولی از نظر فیزیکی احساس می‌کنم آماده هستم و حداکثر بعد از چند بازی به اوج آمادگی می‌رسم”.

برچسب‌ها: آرسنال یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

39 چلسی تاها1398/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi