خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

آقایحیی هنوز هم دریبل نمی خورد!

آقایحیی هنوز هم دریبل نمی خورد!
سرمربی شهرخودرویی ها یکی از آرام ترین نفراتی است که این روزها در تمرینات این تیم حضور دارد و در برخی دقایق بدش هم نمی آید که پایی به توپ بزند.
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی هر چند نتوانست رضایت باشگاه شهرخودرو را برای حضور روی نیمکت پرسپولیسی ها به دست بیاورد اما بازیکنانی را امسال در تیم خود می بیند که خیالش را برای حضور در لیگ برتر با تیم مشهدی راحت می کند.
یحیی که این روزها تمرینات تیمش را پیگیری می کند بدش هم نمی آید تا گهگداری در کنار شاگردانش به تمرین بپردازد و به یاد دورانی که در تیم هایی مانند پرسپولیس و فولاد و تیم ملی، برای خودش سیم خارداری به حساب می آمد، سدی مقابل بازیکنانش باشد و مقابل آنها دفاع کند. درست مانند صحنه ای که در تصویر پیداست و او روبروی یونس شاکری ایستاده و نه اجازه عبور توپ و نه حتی صاحب توپ را نمی دهد!

برچسب‌ها: یحیی گل محمدی پدیده پدیده شهر خودرو گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

149 --ʝσкєя--1398/05/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi