خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

سروش و رحمتی؛ پیش بینی به حقیقت پیوست

سروش و رحمتی؛ پیش بینی به حقیقت پیوست
هواداران پرسپولیس بعد از جدایی هافبک محبوب این تیم نگران تیم آینده او بودند اما رفیعی با انتخاب پدیده علاوه براینکه به تیمی رفت که هواداران سرخ با آن رابطه بدی ندارند، به دوست صمیمی اش پیوست.
به گزارش" ورزش سه" جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس با نظر گابریل کالدرون باعث شد که نوعی نگرانی درباره آینده این هافبک محبوب هواداران پرسپولیسی به وجود بیاید. اینکه تیم آینده سروش کدام است؟ مهمترین سوالی بود که اینروزها وجود داشت. در این مدت زمان که رفیعی از پرسپولیس جدا شد اخبار زیادی پیرامون حضور این بازیکن در تیم های مختلف به گوش می رسید، از پدیده، استقلال، تراکتور و سپاهان تا تیم هایی از دیگر کشورها که گفته می شد او به یکی از این تیم ها می پیوندد.
اما در نهایت شماره 7 پرسپولیس در دو نیم فصل، عاقبت با یحیی گل محمدی و تیم پدیده به توافق رسید تا به تیمی برود که کمترین حساسیت نسبت به آن از سوی هواداران پرسپولیس وجود دارد. درواقع حضور سروش در پدیده راه های بازگشت او به پرسپولیس را باز می گذارد ضمن اینکه اگر به تیم هایی مثل استقلال، تراکتور و یا سپاهان می پیوست عملا به رقیبان مستقیم پرسپولیس در کورس قهرمانی رفته بود ضمن اینکه جدایی از این تیم های پرطرفدار و بازگشت به پرسپولیس برای او دشوار می شد. اما علاوه بر کیفیت تیم پدیده، حضور مربی مثل یحیی گل محمدی و رویای بازگشت به پرسپولیس چه چیز دیگری در این انتقال نقش بازی کرده است؟ خیلی ها معتقدند یکی از اصلی ترین دلایل این اتفاق وجود و حضور مهدی رحمتی دوست صمیمی اش در پدیده است.

برچسب‌ها: سروش رفیعی مهدی رحمتی پدیده شهر خودرو پدیده پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

187 --ʝσкєя--1398/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi