خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

سه شهر عراق کاندیدای میزبانی از ایران

سه شهر عراق کاندیدای میزبانی از ایران
کمیته امنیتی فیفا قصد دارد با اعزام بازرسانی به کشور عراق از سه شهر معرفی شده برای میزبانی بازی های این کشور در مقدماتی جام جهانی 2022 بازدید کند.

بعد از رفع تعلیق عراق از میزبانی بازی های ملی این کشور برای میزبانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برنامه های زیادی را در دستور کار خود قرار داده است. ساخت و تکمیل استادیوم های مدرن در این کشور در سال های گذشته سرعت زیادی به خود گرفته و حالا سه شهر بزرگ عراق برای میزبانی مقدماتی جام جهانی کاندید هستند.

بصره، اربیل و کربلا شهرهایی هستند که با در اختیار داشتن استادیوم های مدرن توان میزبانی از رقبای عراق از جمله ایران را دارند اما فیفا دیروز رسما اعلام کرد برای موافقت با درخواست عراقی ها برای برگزاری بازی در این شهرها تیم امنیتی خود متشکل از سه بازرس را طی یکی دو هفته آتی راهی این کشور خواهد کرد تا آنها از آخرین وضعیت امنیتی و استانداردهای ورزشگاه ها بازدید کنند.

به این ترتیب اگر مشکل خاصی پیش نیاید مارک ویلموتس و شاگردانش در بازی با عراق باید به یکی از سه شهر بصره، کربلا یا اربیل سفر کنند که مقصد نهایی قرار است توسط تیم امنیتی فیفا مشخص و معرفی شود که شانس کربلا یا اربیل بیشتر از بصره بندر جنوبی عراق است.

برچسب‌ها: تیم ملی میزبانی عراق فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

187 پرسپولیس‌‌‌1398/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi