خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

سیمئونه: بازیکنان متکبر و یاغی را دوست دارم؛

سیمئونه: بازیکنان متکبر و یاغی را دوست دارم؛
دیگو سیمئونه از نسل جدید بازیکنان اتلتیکو مادرید و بازیکنان مورد علاقه اش می گوید.

دیگو سیمئونه بر این باور است که اتلتیکو مادرید دیگر تنها یک تیم همسایه برای رئال مادرید به شمار نمی رود.

دیگو سیمئونه در مصاحبه ای، به برخی از سوالات جواب می دهد.

چگونه به بازیکنان، پیروز شدن را یاد می دهی؟

بازیکنان تمرین می کنند تا قادر به رقابت کردن باشند. ما تلاش می کنیم تا بازیکنان را به محض ورودشان به باشگاه، توسعه دهیم. در حال حاضر، شاهد عوض شدن نسل تیم هستیم، برخی بازیکنان از سیستم گفته شده می آیند و برخی جدید هستند و باید این موضوع را بیاموزند. خیمنز، کوکه، سائول و توماس پارتی، از این دست بازیکنان هستند که امیدوارم بتوانند تجربه های خود را به نسل بعدی که در حال ورود به تیم اصلی هستند، منتقل کنند. حال آنها هستند که باید نقش یک رهبر را ایفا کنند و راه را به دیگران نشان دهند.

چه نوع بازیکنی را می پسندی؟

از بازیکنان یاغی خوشم می آید، بازیکنانی که سر و کله زدن با آنها دشوار است. زیرا این یک چالش است که بتوانی ذهنیت آنها را تغییر دهی تا در زندگی شان نیز پیشرفت کنند. بازیکنان در داخل زمین، دقیقا همانطور رفتار می کنند که بیرون زمین نیز رفتار می کنند. بازیکنان خودخواه و بخشنده، در داخل و خارج زمین، یکسان رفتار می کنند.

نظرت درباره ی VAR چیست؟ آیا کمک کرده است؟

بله.

مقابل تیم های بزرگ قرار می گیرد یا تیم های کوچک ؟

مقابل تیم های بزرگتر قرار می گیرد، زیرا قبل از این، وقتی تیمی به مادرید، بارسلونا یا اتلتیکو می آمد و بازیکنش در محوطه جریمه زمین می خورد، بازی ادامه می یافت، اما حال داور باید این صحنه را مرور کند.

راجع به جدید کردن تیم، چه نظری داری؟

این زمانی است که نیاز به شکل جدیدی داریم. رهبران قدیمی، بازیکنانی که هر یکشنبه بازی می کردند، همه رفتند و ما باید خود را از نو بسازیم. برای این کار، باید روز به روز پیشرفت کنیم و یک قدم جلوتر برویم.

سیمئونه در آخر گفت:
حال با مدیریت مناسب، ورزشگاه جدید و امکانات مختلف، قادر به جذب بازیکنانی مثل توماس لمار و ژائو فلیکس هستیم. مشتاق هستیم که بازیکنان را از 21، 22 سالگی توسعه دهیم، مثل کوکه و خیمنز. این باعث می شود که چند سال دیگر، آنها بازیکنان خوب و سطح بالایی مثل گریزمان و اوبلاک شوند. ما دیگر تنها یک همسایه نیستیم.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید لالیگا سیمئونه فوتبال مصاحبه بازیکنان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

192 پرسپولیس‌‌‌1398/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi