خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

فاجعه تلخ دیگر - این داستان: عماد شش ساله

فاجعه تلخ دیگر - این داستان: عماد شش ساله
به گزارش "ورزش سه"،شاهدین عینی ماجرا را چنین روایت می کنند:عماد که از ورزشگاه و تماشای بازی پرسپولیس - نفت برمی گشت حوالی ساعت 9 شب در تماس صورتش با میله داربست که به دکل برق متصل بود دچار برق گرفتگی شدید شد و درگذشت.

عماد متولد 1392 بود. کودکی که برای پشت سر گذاشتن یک روز آخر تابستان ،کمی قبل از آغاز فصل مدارس با پدر که غرفه دار یکی از بوفه های ورزشگاه آزادی بود به محوطه مجموعه ورزشی آزادی آمده بود. روزی که با بازی گذشت و به فاجعه ای تلخ و وحشتناک ختم شد.

گروه خبری ورزش سه که برای بازدید از محل حادثه و گفت وگو با پدر عماد صفی یاری به ورزشگاه آزادی رفته بود موفق به این کار نشد چرا که پدر عماد بر اثر تامل و ناراحتی زیاد ایستادن و حرف زدن نداشت .او که برای توضیح اتفاق در ورزشگاه حاضر شده بود بدترین لحظات زندگی را پشت سرمی گذاشت و با اندوه و گریه ماجرا را با جزییات برای قاضی کشیک و کارشناس برق شرح داد .

در اظهارنظرهای اولیه پیمانکاری که داربست های بازرسی بدنی پیش از گیت های هوشمند ورزشگاه آزادی را نصب کرده مقصر این مرگ شناخته شده و با تکمیل پرونده برای بازجویی به مراکز قضایی معرفی خواهد شد. البته هنوز اظهارنظر روشنی در این قضیه انجام نشده و باید منتظر اتمام بررسی ها و نظر کارشناسی ماند .

مرگ عماد صفی یاری دومین حادثه تلخ این روزهای فوتبال ایران است. مرگهایی که واکنش هایی شدید را در میان مخاطبان و هواداران فوتبال برانگیخته و آنها را نسبت به ادامه عشق ورزی به رشته مورد علاقه شان دچار تردید کرده است.

مستر 90 این حادثه تلخ را به خانواده وی تسلیت می گوید. خانواده ای که در زمان خواب مسئولان ریز و درشت این حادثه درحال عزاداری هستند .

برچسب‌ها: پرسپولیس ورزشگاه آزادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 3

143 سیفورا1398/06/26

سیفورا: علت اصلی فوت این کودک شش ساله اون پیمانکار برق بی فکری بوده که نتونسته حداقل یک سیم ارت به کار ببره تا از برق گرفتگی جلوگیری کنه

27 شهریور (10:50)


♛ʀᴀsᴜʟᴋɪɴɢᴅᴏᴍ♛: چه ناراحت کندده

26 شهریور (17:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi