خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

شکایت بیرانوند از منتشرکنندگان خبرخداحافظی

شکایت بیرانوند از منتشرکنندگان خبرخداحافظی
وکیل دروازه بان پرسپولیس تکذیب کرد
شکایت بیرانوند از منتشرکنندگان خبرخداحافظی
روز گذشته خبری منتشر شد که علیرضا بیرانوند در واکنش به حکم محرومیت کمیته انضباطی اعلام کرده است که از پرسپولیس خداحافظی می کند.

به گزارش " ورزش سه " کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روزگذشته علیرضا بیرانوند را به خاطر انجام تخلف در بازی هفته دوم برابر تراکتور یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. اما بعد از اعلام محرومیت بیرانوند این خبر روی برخی خبرگزاری ها و سایت ها قرار گرفت که بیرانوند اعلام کرده است که :" از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم."

این خبر که خیلی زود در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت امروز با واکنش وکیل این بازیکن مواجه شده است. مصطفی سلیمانی که دیروز همراه بیرانوند در جلسه کمیته انضباطی حاضر بود در تماس با "ورزش سه"ضمن تکذیب خبر خداحافظی بیرانوند گفت:" از کسانی که این خبر را منتشر کرده اند شکایت می کنیم. هیچ خداحافظی در کار نبوده است و بیرانوند چنین حرفی را به هیچ خبرنگاری نزده است."

برچسب‌ها: علیرضا بیرانوند پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

97 حسن جمال1111398/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi