خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

مورد جالب رئال با زیدان پس از فیفا دی ها

مورد جالب رئال با زیدان پس از فیفا دی ها
به گزارش "ورزش سه"، شروع رئال در لالیگای امسال مطابق انتظار نبوده و این تیم از سه بازی اول خود یک برد و دو تساوی کسب کرده است. پس از پیروزی خارج از خانه برابر سلتا، رئال در زمین خود مقابل وایادولید متوقف شد و دو هفته پیش نیز در زمین ویارئال به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد.

رئال امروز از ساعت 15.30 در برنابئو به مصاف لوانته خواهد رفت؛ در دیداری که اولین بازی رسمی ادن هازارد نیز محسوب می شود.

نکته جالب در مورد رئال این است که با هدایت زیدان هرگز در اولین بازی پس از فیفا دی مغلوب نشده است. چه در دوره اول زیدان و چه در دوره کنونی.

فصل 16-2015 اولین بازی پس از فیفا دی رئالِ زیدان در نوکمپ برابر بارسا بود و کهکشانی ها توانستند با گل های کریم بنزما و کریس رونالدو بازی باخته را با برتری 1-2 عوض کنند.

فصل 17-2016 رئال توانست پس از فیفا دی ها اولین بازی خود برابر اوساسونا(5-2)، رئال بتیس(1-6)، اتلتیکو(0-3 با هت تریک رونالدو) و آلاوس(3-0) را با برد پشت سر بگذارد.

فصل 18-2017 رئال در اولین بازی پس از فیفا دی خود برابر لوانته در برنابئو 1-1 متوقف شد. سپس در ماه اکتبر بر ختافه 2-1 پیروز شد و در ماه نوامبر نیز در واندا متروپولیتانو مقابل اتلتیکو به تساوی بدون گل دست یافت. در ماه مارس نیز رئال توانست لاس پالماس را در زمین این تیم 3-0 شکست دهد.

در فصل گذشته نیز رئال با زیدان در اولین بازی پس از فیفا دی ماه مارس توانست در برنابئو، اوئسکا را 3-2 شکست دهد. در مجموع هشت پیروزی و دو تساوی حاصل کار رئال زیدان در اولین بازی های پس از فیفا دی بوده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید زیدان کهکشانی ها فیفادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

130 Matin Iraniancf1398/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi