خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

سیمئونه: بازی در آنوئتا همیشه دشوار است؛

سیمئونه: بازی در آنوئتا همیشه دشوار است؛
کنفرانس مطبوعاتی خلاصه چولو، نکته چندان خاصی نداشت.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل رئال سوسیداد شرکت کرد.

اتلتیکو که با سه برد متوالی هم اکنون با اختلافی قابل توجه نسبت به دو رقیب دیگر در صدر جدول لالیگا قرار دارد، فردا در یکی از دشوارترین مصاف‌های فصل میهمان سوسیداد خواهد بود. برای بازی فردا خبری از موراتا نخواهد بود.

چولو به خبرنگاران گفت:

احتمالا توماس پارتی و موراتا را در اختیار نخواهیم داشت. ساویچ اما به خوبی تمرین کرده و قطعا در لیست قرار می‌گیرد. بقیه آماده هستند و فردا ترکیب را به بازیکنان اعلام خواهیم کرد. فقط دو جلسه تمرین داشتیم. در خط حمله کمبودی نداریم. کوریا، موراتا هستند و ژائو فلیکس هم می‌تواند در پست مهاجم به میدان برود. آنخل را همیشه در حال تمرین در بهترین فرم دیده‌ام. همیشه هم خودش را با نیاز تیم تطبیق می‌دهد؛ چه در کناره ها چه مهاجم نوک. او بازیکن مهمی برای ما است و گزینه‌های جدیدی می‌بخشد. کوریا سرعتی را دارد که اغلب مهره‌های هجومی ما ندارند. در بهترین شرایط ممکن از او استفاده خواهیم کرد.

سوسیداد؟ آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند. این را در مقابل والنسیا و مایورکا دیدیم. از خط میانی به بعد هم بازیکنانی متفاوت و تعیین کننده دارد. مثل همیشه بازی در آنوئتا دشوار خواهد بود.

گفتنی است سوسیداد از امسال نام ورزشگاهش را که آنوئتا بود به دلایل تبلیغاتی، عوض کرد. بازی در ورزشگاه ریاله سگوروس برگزار خواهد شد!

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید لالیگا سیمئونه فوتبال اسپانیا آنوئتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

212 پرسپولیس‌‌‌1398/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi