خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,754

عدم حضور پوگبا مقابل میلان بعد از مصدومیت خفیف

عدم حضور پوگبا مقابل میلان بعد از مصدومیت خفیف
پل پوگبا به دلیل احساس ناراحتی از ناحیه کمر در بازی امروز یونایتد و میلان حاضر نخواهد بود ولی او به دیدار اول یونایتد در لیگ برتر در مقابل چلسی خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا دیدار امروز منچستریونایتد و آث میلان در قالب رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ را به دلیل اسپاسم کمر و احساس درد در این ناحیه از دست خواهد داد ولی او به اولین دیدار شیاطین سرخ در فصل پیش روی لیگ برتر که مقابل چلسی برگزار خواهد شد خواهد رسید.

یونایتد امروز در حالی در آخرین دیدار خود در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ به مصاف آث میلان می‌رود که تنها تیمی است که می‌تواند بنفیکا را از صدر جدول رقابتها به زیر بکشد. اما شیاطین سرخ به این منظور باید میلان را با اختلاف سه گل یا بیشتر شکست دهند تا بتوانند جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر ببرند. از سوی دیگر یونایتد در این بازی پل پوگبا را در اختیار نخواهد داشت چرا که او در تمرین روز جمعه از ناحیه کمر دچار مشکل شده و نمی‌تواند امرز به میدان برود.

اوله گنار سولسشر در آستانه آخرین مسابقه پیش‌فصل یونایتد این خبر را تایید کرد ولی گفت پوگبا ظرف چند روز آمادگی کامل را بدست خواهد آورد و در اختیار یونایتد خواهد بود.

سولسشر در این باره به وبسایت باشگاه منچستریونایتد گفت:" امروز در پایان جلسه تمرینی ما پل پوگبا دچار اسپاسم از ناحیه کمر شد. این همان مشکلی است که او هفته پیش هم پیدا کرده بود و نتوانست در یک جلسه تمرین ما در نروژ شرکت کند. ولی من معتقدم او تا هفته آینده در اختیار تیم خواهد بود".

برچسب‌ها: میلان مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

98 ✞ Darian Wolf ✞ (ح)1398/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi