خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

گواردیولا: از حرف های کلوپ ناراحت شدم

گواردیولا: از حرف های کلوپ ناراحت شدم
به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اخیرا مدعی شده آنها در بازار نقل و انتقالات نمی توانند با سیتی رقابت کنند. اگرچه این اظهارنظر باعث رنجش گواردیولا شده، اما وی باز هم به تمجید از کلوپ پرداخته و وی را عموما انسانی مثبت توصیف کرد.

سوپرکاپ انگلیس: "در آلمان دو بار برابر دورتموند بازی کردیم و هر دو بار به راحتی مغلوب شدیم. مردم در انگلیس معتقدند جام خیریه یک رقابت سنتی است و بازی کردن در آن باعث افتخار خواهد بود. من فکر می کنم شایسته بازی کردن در این دیدار هستیم زیرا هر دو جام را فتح کردیم. با این بازیکنان، بهترین تیم اروپا نیستیم اما ترکیب ما بسیار خوب است. ما یکدیگر را بهتر از فصل اول می شناسیم و شرایط آسان تر است. اما باید از صفر شروع کنیم زیرا رقبای ما قوی تر خواهند بود و ما آماده پذیرش این چالش هستیم.

مصاحبه اخیر یورگن کلوپ: مطمئناً حرف های کلوپ من را ناراحت کرده زیرا این حرف ها درست نیست. لیورپول تیم کوچکی نیست و من دوست ندارم چیزهایی را بگویم که حقیقت ندارند. فصل گذشته ما فقط 17 میلیون دلار برای خرید یک بازیکن خرج کردیم. ما نمی توانیم هر فصل صدها میلیون دلار هزینه کنیم و من قصد ندارم درباره صحبت ها دیگر سرمربیان اظهار نظر کنم و آنها می توانند آنچه را که می خواهند بگویند، اما این حرف ها صحیح نیست.

در بسیاری از موارد کلوپ را یک سرمربی با کلاس و بزرگ می دانم. هر بار که با تیم های کلوپ بازی می کردیم یک چالش بزرگ داشتیم و پیام های او همیشه مثبت بوده است. فکر می کنم حضور کلوپ برای فوتبال بسیار خوب است و گرچه مواردی خاص هم وجود داشته اما کلوپ همیشه فرد مثبتی بوده است."

شایعات جدایی لروی سانه: "شما در چین حضور نداشتید اما من بارها به این سوال جواب داده ام. می دانم شایعات وجود دارند و من بارها گفته ام بازیکنانی را می خواهم علاقه به ماندن داشتن باشند و لروی سانه چیزی در مورد جدایی به من نگفته است.

اگر او بگوید می خواهد سیتی را ترک کند با باشگاه صحبت خواهیم کرد. ما می خواهیم لروی در سیتی بماند و سعی کردیم قرارداد وی را تمدید کنیم. ما به این موضوع نزدیک بودیم اما حالا شرایط کمی متفاوت است اما من نمی توانم چیز بیشتری بگویم."

برچسب‌ها: لیورپول لیورپول / انگلیس پپ گواردیولا (سرمربی) یورگن کلوپ (سرمربی) یورگن کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

118 لندنسیتی1398/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi