خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

مخالفت بارسلونا با فروش مدافعش به منچسترسیتی

مخالفت بارسلونا با فروش مدافعش به منچسترسیتی
باشگاه منچسترسیتی نسبت به جذب نلسون سمدو علاقه‌مند است. نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا مدعی شد مدیران باشگاه منچسترسیتی جویای وضعیت این بازیکن از بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات شده‌اند. باشگاه بارسلونا اما حاضر به مذاکره بر سر انتقال مدافع پرتغالی به این تیم انگلیسی نیست و با این شرایط منچسترسیتی تنها می‌تواند در ازای پرداخت رقم 100 میلیون یورویی فسخ قرارداد سمدو، او را به خدمت بگیرد.

ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های سمدو به اطلاع مدیران باشگاه بارسلونا رسانده که باشگاه منچسترسیتی نسبت به جذب مدافع میانی آبی‌واناری‌ها علاقه‌مند است اما مدیران باشگاه بارسلونا قصد فروش این مدافع پرتغالی را نداشته و به او اعتقاد دارند. منچسترسیتی پس از ناکامی در جذب ژوائو کانسلو از یوونتوس به فکر جذب سمدوی 25 ساله افتاده که تا پایان ماه ژوئن 2022 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد
باشگاه بارسلونا همچنین در این تابستان پیشنهادی از اتلتیکومادرید برای جذب نلسون سمدو دریافت کرده بود که آن را هم رد کرد. مدیران این باشگاه در نظر دارند قراراد مدافع میانی خود را تمدید کنند و این یعنی ارنستو والورده روی سمدو حساب باز کرده است.

برچسب‌ها: نلسون سمدو بارسلونا منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

497 سپاهان تیران0071398/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi