خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

هافبک برزیلی بارسا در آستانه پیوستن به دورتموند

هافبک برزیلی بارسا در آستانه پیوستن به دورتموند
بارسلونا سال گذشته با 41 میلیون یورو، مالکوم را از بوردو خرید اما این بازیکن که بند جدایی 180 میلیون یورو در قراردادش با بارسا گنجانده شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و گفته می شود باشگاه کاتالانی آماده است تا با تنها یک میلیون یورو بیشتر از مبلغی که او را خریده، این بازیکن را بفروشد.
مالکوم سال گذشته در آستانه پیوستن به رم قرار داشت اما بارسایی ها توانستند او را در آخرین لحظات از چنگ باشگاه ایتالیایی در بیاورند.
اما او که در آخرین فصل حضور در بوردو 12 گل زده بود و 7 پاس گل داد، نتوانست در نوکمپ موفق باشد و فصل گذشته تنها 15 بازی برای بارسا انجام داد و تنها 6 بار در لالیگا از ابتدا به میدان رفت.
به این ترتیب مالکوم یکی از گزینه های اصلی جدایی از بارسا در این تابستان به شمار می رفت. با این وجود، پیشنهاد جدی ای برای این بازیکن 22 ساله وجود نداشت و تنها آرسنالی ها برای به خدمت گرفتن قرضی او ابراز تمایل کرده بودند.
ولی اکنون دورتموندی ها که برای خرید او ابراز علاقه کرده اند. باشگاه آلمانی که فصل نقل و انتقالات را بسیار خوب آغاز کرد و در همان روزهای ابتدایی، چند خرید خوب انجام داد، اکنون به دنبال مالکوم است.
دورتموند سال قبل پاکو آلکاسر را از بارسا به خدمت گرفت و این بازیکن بازی های بسیار خوبی برای زردها انجام داد.
مالکوم در حال حاضر همراه با بارسا در تور آسیایی و در کشور ژاپن است اما با توجه به رابطه خوب دو باشگاه بارسلونا و دورتموند، احتمال نهایی شدن انتقال او زیاد است.

برچسب‌ها: دورتموند نقل و انتقالات بارسلونا مالکوم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

141 Cool1398/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi