خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

چرا هوینس از ریاست بایرن مونیخ کناره گیری کرد؟

چرا هوینس از ریاست بایرن مونیخ کناره گیری کرد؟
نشریه آلمانی «بیلد» خبر داد اولی هوینس که سال هاست ریاست باشگاه بایرن مونیخ را برعهده دارد، در پایان دوره فعلی ریاستش بر این باشگاه از سمت خود کنار خواهد رفت. به این ترتیب هوینس ۶۷ ساله در انتخابات ماه نوامبر برای تعیین رئیس جدید این باشگاه آلمانی کاندید نخواهد شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یکی از دلایلی که اولی هوینس قصد ندارد در انتخابات دوره پیش‌رو شرکت کند این است که به همسرش قول داده پس از ۴۰ سال فعالیت در پست مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ، نقش خود در باشگاه بایرن مونیخ را کمرنگ‌تر از قبل کند و دلیل دیگر هم اتفاقاتی بود که در آخرین مجمع عمومی باشگاه بایرن مونیخ رخ داد و او از سوی تعدادی از اعضا هو شد. اولی هوینس در کنار ریاست باشگاه، رئیس هیئت مدیره باشگاه بایرن هم هست.
بر اساس ادعای خبرنامه «بیلد»، هربرت هاینر مدیر اجرایی پیشین کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» محتمل‌ترین جانشین هوینس خواهد بود و خود اولی هوینس نیز از کاندیداتوری وی حمایت خواهد کرد. در سوی دیگر قرارداد فعلی کارل هاینس رومنیگه نیر در سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید و اولیور کان احتمالاً جانشین وی در پست مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ خواهد شد.

برچسب‌ها: ریاست اولی هوینس بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

174 والکو1398/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi