خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

رونالدو دلیل پیوستن دی لیخت به یووه نیست

رونالدو دلیل پیوستن دی لیخت به یووه نیست
مدیر برنامه های ماتایس دی لیخت دلیل پیوستن این بازیکن به یوونتوس را توصیه رونالدو نمی داند.

ماتایس دی لیخت شب گذشته با پروازی اختصاصی از آمستردام وارد تورین شد و امروز صبح نیز در تست های پزشکی این باشگاه حاضر شد. به زودی شاهد رسمی شدن انتقال این ستاره جوان هلندی به یووه خواهیم بود.

او که از بارسا و پی اس جی هم پیشنهاد داشت، در نهایت یوونتوس را مقصد بهتری برای خود ارزیابی کرد. در فینال لیگ ملت های اروپا بین پرتغال و هلند، رونالدو و دی لیخت مقابل هم قرار گرفتند و در پایان بازی فوق ستاره پرتغالی به دی لیخت پیشنهاد داد تا به یووه ملحق شود و در نهایت این اتفاق رخ داد.
رایولا اما توصیه رونالدو را در تصمیم گیری نهایی دی لیخت بی تاثیر می داند:« واقعا رونالدو این پیشنهاد را به دی لیخت داده بود؟ می توانید از خودش بپرسید ولی این یک پروسه طولانی بود و دی لیخت یک شبه تصمیم به پیوستن به یوونتوس نگرفت. غیرممکن است چنین انتقالی به خاطر توصیه یک بازیکن باشد.»
رایولا ادامه داد:« اینکه دی لیخت به عنوان یک مدافع به تیمی ایتالیایی منتقل شده، اهمیت بالایی دارد. در ایتالیا مدافعان بزرگی داریم اما دی لیخت در میان جوانان، شماره یک است و حالا به دنبال چالشی بزرگتر است. سختکوشی او مثل پاول ندود است و ذهنیتی مشابه زلاتان دارد.»
رایولا همچنین با پرسشی در مورد پل پوگبا و انتقال احتمالی او به رئال روبرو شد. او در پاسخ به سختگیری های یونایتد برای فروش ستاره فرانسوی به رئال گفت:« پایان این داستان هنوز نوشته نشده است.»

برچسب‌ها: ماتیاس دی لیخت رونالدو یوونتوس رایولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

46 0

355 یوونتوس Cr71398/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi