خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال اهواز
اتحاد استقلال اهواز
50
428

درگذشت مهاجم سرعتی؛تسلیت به فوتبال ایران

درگذشت مهاجم سرعتی؛تسلیت به فوتبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی همانند غلامرضا در تیم های شیرازی فوتبال بازی کرد. بازی در تیم های برق، فجر سپاسی، تربیت یزد، راه آهن تهران، استقلال اهواز و مرصاد شیراز در کارنامه او دیده می شود. علیرضا در پست هافبک چپ و پشت فوروارد بازی می کرد و یک بازیکن ریز نقش و سرعتی بود. علیرضا رضایی بعد از آویزان کردن کفش ها در تیم امید برق مربیگری را استارت زد. بعد از این هدایت تیم کارا شیراز در لیگ 2 را برعهده گرفت و این اواخر پیش از بیماری مربی تیم جوانان و امید های فجر شهید سپاسی بود.

سعید غلام زاده همبازی و رفیق صمیمی علیرضا رضایی در مورد بیماری دوستش می گوید: دو سال پیش بود که علیرضا از ناحیه کلیه دچار بیماری شد. متاسفانه در ادامه این بیماری در بدن او پخش شد و به پایش زد. خون در پایش لخته شد و متاسفانه دچار سکته مغزی شد و امروز در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت. او یکی از دوستان خوب و صمیمی من بود وهمیشه با هم بودیم و این طور می توانم بگویم رفیق خوبم رفت.

علیرضا رضایی مدیریت مدرسه فوتبال برادرش را در سال های اخیر برعهده داشت. او از سوی اسماعیل زارع سرمربی تیم فجر سپاسی هم دعوت بکار شد اما به خاطر بیماری و هم چنین شرایط روحی و روانی این دعوت را قبول نکرد. او در سه ماه اخیر در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود و در تعطیلات نوروز دو سه روز از پزشک معالج مرخصی گرفت که در کنار خانواده باشد اما متاسفانه دوباره حالش وخیم شد و به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

کیمیا و ملیکا یادگاران علیرضا رضایی هستند. او عاشق خانواده و دخترهایش بود و در همه روزها و ماه های بیماری به این امید که خوب خواهد شد به دخترانش روحیه می داد. علیرضا رضایی اما در برهه ای به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. هر چند این حضور خیلی تدوام نداشت. این اتفاق خوب در دوران حضور همایون شاهرخی در تیم ملی رخ داد. علیرضا رضایی متولد 56 بود و در بازی های باشگاهی بازی های خاطره انگیزی از او در ذهن نقش بسته است. به این خاطر که بازیکن سرعتی و ریز نقش بود.

امروز کارهای علیرضا در بیمارستان نمازی شیراز انجام شد و مراسم خاکسپاری اش فردا ساعت 9.30 صبح در دارالرحمه شیراز برگزار می شود.

ضمن اینکه مراسم یادبود وی نیز ساعت 17.30 تا 19 عصر فردا در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در بلوار زرهی جنب باشگاه فجر شهید سپاسی و پادگان امام حسین انجام خواهد شد و دوستان او در تلاش هستند مراسم تشییع باشکوهی برای او انجام دهند و احتمالا این مراسم در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی. ورزش سه به نوبه خود این مصیبت را به خانواده رضایی و هم چنین جامعه فوتبال فارس تسلیت می گوید.

برچسب‌ها: لایک هلو غمناکینگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

204 Juventus Fc1398/04/25

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi