خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,102

یوویچ: غلبه خواهرم بر سرطان خون، انگیزه من بود

یوویچ: غلبه خواهرم بر سرطان خون، انگیزه من بود
لوکا یوویچ، مهاجم جدید رئال مادرید می‌گوید از خواهرش که موفق شده بر سرطان خون غلبه کند الگو گرفته و می‌خواهد مثل او موفق باشد.
لوکا یوویچ، مهاجم جدید رئال مادرید می‌گوید زمانی که او در ستاره سرخ بلگراد بازی می‌کرده خواهرش به سرطان خون مبتلا شده و خانواده او دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند. یوویچ اما می‌گوید خواهرش بر این بیماری سخت پیروز شده و برای او به الگویی از تلاش برای رسیدن به موفقیت تبدیل شده است.
یوویچ 21ساله در شهر کوچک باتار در صربستان به دنیا آمده، ابتدا به باشگاه بزرگ این کشور، ستاره سرخ بلگراد پیوسته و سپس راهی بنفیکا و آینتراخت فرانکفورت شده است. یوویچ در فرصت نقل و انتقالاتی جاری با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.
یوویچ در این باره به خبرنگاران گفت:" من زیاد راجع به این مساله صحبت نمی‌کنم ولی نه یا ده سالم بود که خواهر بزرگترم بیمار شد. پزشکان تشخیص دادند او به سرطان خون مبتلا شده و خواهرم مدتهای طولانی مدام بین خانه و بیمارستان در رفت و آمد بود. مادرم مجبور شد سوپرمارکت‌مان را رها کند تا به او برسد. من آن زمان با ستاره سرخ تمرین می‌کردم ما روزهای سختی داشتیم".
ستاره صرب رئال مادرید در ادامه گفت:" وقتی خواهرم در نهایت موفق شد با اراده پولادین بر بیماری غلبه کند، من از او انگیزه خیلی زیادی بدست آوردم و درمن عطشی برای رسیدن به موفقیت بوجود آمد. دلم می‌خواست مثل او همیشه برنده باشم".
یوویچ که انتظار می‌رود با شروع فصل جدید با پیراهن رئال مادرید بدرخشد، در ادامه صحبت‌هایش گفت:" گاهی فکر می‌کنم من با شم گلزنی به دنیا آمده‌ام. هر کسی در زندگی‌اش استعدادهای خاصی دارد و من فکر می‌کنم استعداد من گلزنی باشد".
مهاجم صرب رئال مادرید در ادامه گفت:" بچه که بودم دو نوار ویدیویی داشتم که همه گلهای جام‌های جهانی تا جام جهانی 2006 روی آنها ضبط شده بود. یادم می‌آید که وقتی بازی‌های روژه میلا در جام جهانی 1990 را می‌دیدم مسحور او می‌شدم. و البته رونالدو. رونالدوی اصلی".

برچسب‌ها: لوکا یوویچ رئال مادرید مهاجم جدید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

143 رئال تیم1398/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi