خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

اتلتیکو مادرید به دنبال فروش آنخل کوریا و نیکولا کالینیچ است

اتلتیکو مادرید به دنبال فروش آنخل کوریا و نیکولا کالینیچ است
ترکیب اتلتیکو بسیار شلوغ است و به لحاظ مالی نیاز است چند نفر به فروش برسند.

آنخل کوریا و نیکولا کالینیچ، دو مهاجم اتلتیکو مادرید باید به دنبال تیم جدیدی باشند.

اتلتیکو که تاکنون یکی از فعال ترین تیم‌های نقل و انتقالات تابستانی بوده و همچنان به دنبال بازیکنانی چون ماریو هرموسو و هامس رودریگز است، نیاز دارد تا ترکیبش را از چیزی که هست، سبک‌تر کند و چند بازیکن را به فروش برساند. به خصوص در خط حمله این تیم مهره‌های اضافی زیادی دارد. پس از به خدمت گرفتن ژائو فلیکس، نام دو بازیکن در لیست فروشی‌های باشگاه قرار گرفتند: آنخل کوریا و نیکولا کالینیچ.

وینگر آرژانتینی که چهار فصل در اتلتیکو بوده و اعتماد سیمئونه را هم با خود دارد، هرگز نقش یک بازیکن فیکس را در ترکیب تیم نداشته است. او اگرچه تعداد بازی‌های زیادی انجام داده ولی اغلب ذخیره‌ای طلایی بوده است. از طرفی انتظاراتی که در هنگام خرید از کوریا وجود داشت و او را با سرخیو آگوئرو مقایسه می‌کردند، برآورده نشده است چرا که کوریا در 188 بازی تنها 30 گل زده و 23 پاس گل داده است. نتیجه اینکه اتلتیکو تصمیم گرفته کوریا را در صورت از راه رسیدن پیشنهادی خوب، به فروش برساند.

مورد کالینیچ متفاوت است. کالینیچ از ابتدا هم برای تقویت نیمکت خریداری شده بود و هر بار منتظر فرصت بود اما شاید سطح بازی او برای رقابت با امثال کوستا و موراتا، چندان بالا نباشد و او نتواند آنها را تحت فشار قرار بدهد. از طرفی با جذب شاپونیچ، حلقه بر این مهاجم کروات تنگ‌تر هم خواهد شد. اتلتی البته از حرفه‌ای گری کالینیچ در این مدت راضی است ولی مجبور به فروش است. حالا تیم مدیریتی باشگاه در انتظار از راه رسیدن پیشنهادها است.

جالب است بدانید زمانی بارسلونا با پیشنهادی 45 میلیون یورویی خواهان به خدمت گرفتن کوریا بود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید فروش بازیکن لالیگا آنخل کوریا نیکولا کالینیچ فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

227 پرسپولیس‌‌‌1398/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi