خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

ایران 1 – امید 1؛ نتیجه دوستانه برای یک بازی دوستانه

ایران 1 – امید 1؛ نتیجه دوستانه برای یک بازی دوستانه
دیدار تیم ملی ایران و تیم امید در پایان نود دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل امید در پایان نود دقیقه با تیجه یک بر یک به اتمام رسید . هرچند که نتیجه این دیدار اهمیت چندانی برای هر دو مربی نداشت و بیشتر این دو مربی به دنبال کسب شناخت هر چه بیشتز از بازیکنانشان بودند.
در این دیدار که با تعویض های متعددی همراه بود در دقیقه ١٢، مهرداد محمدى با نفوذ از جناح راست و یک ضربه دقیق، موفق به گشودن دروازه تیم امید شد. در ادامه بازیکنان تیم امید هم نمایش خوبى داشتند و موفق به ایجاد چند موقعیت شدند. اما نیمه اول این بازى با یک گل به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم بزرگسالان با ترکیب متفاوتى به میدان رفت و فرهاد مجیدى هم به نیمکت‌نشینان تیمش میدان داد.ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه ٦٧ با نفوذ از جناح چپ با فرصت‌طلبى موفق به جبران گل خورده شد تا بازى با تساوى یک بر یک دنبال شود.در ادامه هر دو تیم تلاش زیادى براى رسیدن به گل دوم کردند اما در نهایت بازى با تساوى یک بر یک به پایان رسید.
تیم ملی ایران - تیم امید ایران . ساعت 18:30- ورزشگاه آزادی
داوران: امیر عرب براقی، فرهاد فرهادپور و علی احمدی، میثم حیدری
دقایق حساس:
دقیقه 22: ارسال بلند مهرداد محمدی روی دروازه امید ها خطر حساسی را رقم زد اما مهاجمان تیم ملی نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و مدافعان امید تیم توپ را به خوبی دفع کردند.
دقیقه 29: مهرداد محمدی که به نوعی فعال ترین بازیکن در فاز هجومی محسوب می شود توپ را از میانه های زمین گرفت و بعد از چند گام حرکت با توپ ضربه سنگینی را به سمت دروازه معراج اسماعیلی روانه کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه عبورکرد.
دقیقه 40 : شهریارمغانلو مهاجم لیگ یکی تیم ملی از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه امید کرد اما ضربه زیبا او با اختلاف چند سانتی متری از بالای تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 55: شوت سنگین سعید واسعی از پشت محموطه جریمه راهی به دروازه تیم امید پیدا نکرد.
دقیقه 57: رضا شکاری به محض ورود به زمین با یک شوت دروازه تیم ملی را تهدید کرد اما احمد گوهری موفق شد این توپ را مهار کند.

برچسب‌ها: ایران دوستانه امید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

123 رئال تیم1398/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi