خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

پیام دلگرم‌کننده مانچینی به سینیشا: تو قوی هستی

پیام دلگرم‌کننده مانچینی به سینیشا: تو قوی هستی
بعد از آنکه سینیشا میهایلوویچ، ستاره سابق فوتبال و سرمربی بولونیا در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد به سرطان خون مبتلا است، سیل پیام‌های دلگرم‌کننده و حمایتی خطاب به او از گوشه و کنار دنیای فوتبال به سمت سینیشا به راه افتاده و روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا که همکار سابق میهایلوویچ است یکی از کسانی است که در روحیه دادن به او پیش‌قدم شده است.

مانچینی و میهایلوویچ در تیم‌های سامپدوریا و لاتزیو همبازی بودند و پس از خداحافظی این دو با فوتبال نیز، سینیشا در سال 2006 زمانی که مانچینی سرمربی اینتر بود به عنوان دستیار او در این تیم فعالیت می‌کرد.

مانچینی بعد از اعلام خبر ابتلای میهایلوویچ به سرطان خون، در پیامی که خطاب به او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد نوشت:" تو خیلی قوی هستی. این ماجرا تو را نخواهد ترساند. از این گذشته وقتی همه چیز تمام شد باید برویم و با هم پدل‌بورد سوار شویم".

برچسب‌ها: ایتالیا مانچینی میهایلوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

159 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi