خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نیجریه
اتحاد نیجریه
19
611

تنومندترین دروازه‌بان ملی جهان کیست؟ (عکس)

تنومندترین دروازه‌بان ملی جهان کیست؟ (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، در جریان رقابتهای انتخابی جام ملتهای آفریقای 2019 عقاب‌های نیجریه به مصاف تیم نه چندان قدرتمند سیشل رفته و با نتیجه‌ی 3-0 به پیروزی رسیدند. احمد موسی بازیکن سابق لسترسیتی قفل دروازه‌‌ها را باز کرد و اولین گل نیجریه را به ثمر رساند. چیدوزی اوازیم برتری سوپرایگل‌ها را دو برابر کرد و در نهایت ادیون ایگالو مهاجم سابق واتفورد از روی نقطه‌ی پنالتی گل سوم نیجریه را به ثمر رساند. سیشل که در جدول گروه E رقابتهای انتخابی قعرنشین است روز پنج شنبه در بازی بعدی خود به مصاف آفریقای جنوبی خواهد رفت. اما تیم سیشل با وجود باخت در مقابل نیجریه، در رسانه‌های ورزشی دنیا خبرساز شد. علت این خبرسازی کسی نبود جز دیو موسارد دروازه‌بان سیشل که از نظر ظاهری شباهتی به دروازه‌بانهایی که به دیدن آنها عادت نداریم نداشت. دیو موسارد 31ساله مثل اکثر بازیکنان تیم ملی فوتبال سیشل، فوتبالیست حرفه‌ای نیست و شغل اولش قنادی است. او در جزیره‌ی لادیگ که یکی از جزایر مجمع‌الجزایر سیشل است در هتلی به نام هتل پاتاتران به عنوان قناد ارشد کار می‌کند و وظیفه‌اش تهیه‌ی کیک‌ها و شیرینی‌های هتل است. دیو موسارد بعد از بازی تیمش مقابل نیجریه به یکی از خبرسازهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. دروازه‌بانی که با اضافه وزن قابل توجه خود هیکلی به مراتب تنومندتر از سایر دروازه‌بانهای فوتبال دارد. متاسفانه همه‌ی کسانی که در شبکه‌های اجتماعی به وضعیت خاص موسارد پرداختند نسبت به او مهربان نبودند. بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با قرار دادن عکس موسارد در کنار عکس وینی خرسه شخصیت کارتونی والت‌دیزنی از او به عنوان وینی خرسه‌ی دروازه‌بان اسم بردند. بعضی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی با شبیه دانستن قیافه و هیکل موسارد به رونالدوی برزیلی با این تیتر به استقبال او رفتند: روح رونالدوی برزیلی در کالبد دروازه‌بان سیلش حلول کرد تا این بار به عنوان دروازه‌بان بازی کند. برخی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی به خصوص کاربران آفریقایی از مسخره شدن موسارد در شبکه‌های اجتماعی ابراز نارضایتی کرده و این موج بوجود آمده را برای او دردناک توصیف کردند. با همه‌ی این توصیف‌ها اضافه وزن و هیکل به ظاهر غیر ورزشکاری دروازه‌بان تیم ملی سیشل همچنان خبرساز و توجه برانگیز بوده و در صورتیکه او در ادامه‌ی رقابتهای انتخابی جام ملتهای آفریقا به ایستادن درون دروازه‌ی تیم ملی کشورش ادامه دهد بعید نیست دیو موسارد در ماه‌های آینده به یکی از چهره‌های مشهور دنیای فوتبال تبدیل شود. شهرتی که آن را مدیون اضافه‌وزن خود خواهد بود.

برچسب‌ها: لایک شاپ مدیر نیجریه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

256 Juventus Fc1398/04/23

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi