خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

آتش بارسلونا در دل رقبا؛ خط حمله گران و ترسناک بلوگرانا

آتش بارسلونا در دل رقبا؛ خط حمله گران و ترسناک بلوگرانا
بارسلونا موفق شد آنتوان گریزمان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا را به خدمت بگیرد تا خط حمله این تیم حالا رسما به عنوان گرانترین خط آتش فوتبال اروپا شناخته شود.
لیونل مسی، لوییز سوارز، مالکوم، عثمان دمبله، فلیپه کوتینیو و حالا آنتوان گریزمان ترکیبی رویایی را تشکیل داده اند و قطعا این خط حمله می‌تواند لرزه بر دل رقبا بیاندازد. بازیکنانی که هرکدام یک ستاره در تیم‌های سابق خود بوده‌اند حالا وظیفه درخشش در نوک حکله بلوگرانا را دارند. این در حالی است که شایعات بسیار جدی از بازگشت نیمار به این ترکیب شنیده می‌شود.
درصورتی که سوپراستار برزیلی نیز به جمع آبی و اناری پوشان بیپوندد به احتمال فراوان یک بازیکن میان سوارز، دمبله و کوتینیو از ترکیب خارج می شوند که شانس ستاره برزیلی بیش از بقیه است. بارسا برای رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در این سالها هزینه های سنگینی کرده است اما همچنان دستش از این تورنمنت کوتاه مانده است. تیم اول استان کاتالونیا در کنار منچسترسیتی بیشترین دستمزد را به بازیکنانش می‌دهد و در صورتی که فصل آینده نیز مانند امسال حداقل دو جام به دست نیاورند تراز مالی این تیم برهم خواهد ریخت.ئال مادرید رقیب اصلی این تیم تاکنون تنها ادن هازارد را در قامت یک ستاره به خدمت گرفته است و سایر بازیکنان بیشتر برای حضور روی نیمکت این تیم خریداری شده‌اند. هرچند به نظر می‌رسد پوگبا نیز در نهایت راهی رئال خواهد شد اما این وضعیت هواداران رئال را آشفته کرده است زیرا رقیبشان تا دندان مسلح است و همین موضوع جدای از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و یا لالیگا در ال کلاسیکوهای فصل نمود پیدا خواهد کرد. همانطور که سال گذشته نیز ستارگان بارسلونا در برابر تیم ضعیف شده رئال تعیین کننده بودند.

برچسب‌ها: بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا نقل و انتقالات اسپانیا گریزمان نیمار مسی سووارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 2

783 Black_fc1398/04/23

9 آذر (22:41)


Sm.fc: هعی

23 تیر (16:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi