خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسلونا بهترین تیم برای من بود

بارسلونا بهترین تیم برای من بود
به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ یکی از بازیکنان درخشان آژاکس در فصل قبل بود که خیلی زود مورد توجه بارسلونا قرار گرفت و انتقال او به نوکمپ قطعی شد. حالا این هافبک جوان مدعی شد سبک بازی تیم سابق وی به بارسلونا شباهت دارد و به همین دلیل بارسا برای وی بهترین گزینه بوده است. هواداران بارسلونا امیدوارند فرانکی دی یونگ وارث ستاره های درخشان هلندی سابق نوکمپ باشد.

فرانکی دی یونگ گفت: "سبک بازی بارسلونا مبتنی بر مالکیت توپ و کنترل جریان بازی است و من معتقدم با توجه به نوع بازی من، بارسا بهترین تیم برای من خواهد بود. من دوست دارم بتوانیم فوتبال جذابی برای طرفداران بارسلونا ارائه دهیم زیرا من فکر می کنم افرادی که به ورزشگاه می آیند می خواهند از بازی تیم مورد علاقه خود لذت ببرند. من فکر می کنم این همان فلسفه بازی یوهان کرایف است که همیشه بخشی از سبک بازی آژاکس و بارسلونا بوده است.

فوتبالی که بارسلونا برای سال ها بازی کرده، هنوز همانطور بازی می کنند... من بازی های ژاوی، اینیستا و بوسکتس در خط میانی را تماشا می کردم. و لیونل مسی هم اینجا هست که بهترین بازیکن دنیا و الگوی من.

این را هم اضافه کنم که خیلی انتخاب پیچیده ای نیست؛ هر پسربچه ای دوست دارد برای بارسلونا یا رئال مادرید بازی کند؛ کاری که من هم انجام دادم؛ هرچند قبلا فکر می کردم که آرسنال هم خیلی قشنگ بازی می کند."

دی یونگ در پایان در مورد بازی کردن در کنار ستاره های بزرگ بارسلونا گفت: "من نمی توانم برای آغاز تمرینات بارسلونا صبر کنم و امیدوارم در کنار بازیکنان بارسلونا قادر به فتح جام های فراوانی باشیم."

برچسب‌ها: بارسلونا مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

37 افتخار لندن1398/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi