خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,412

برزیل جوایز بهترین‌های کوپا آمه‌ریکا را درو کرد

برزیل جوایز بهترین‌های کوپا آمه‌ریکا را درو کرد
برزیل علاوه بر بالای سر بردن جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا 2019، جوایز بهترینهای تورنمت را هم به خود اختصاص داد و بهترین بازیکن، آقای گل و بهترین دروازه‌بان رقابتها همه برزیلی بودند.
، تیم ملی برزیل که امسال در خانه خود میزبانی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2019 را به عهده داشت موفق شد در خانه خود و در استادیوم افسانه‌ای ماراکانا با پیروزی مقابل پرو جام قهرمانی را بدست آورد. اما افتخارات برزیل در این رقابتها تنها به این خلاصه نشد و دنی آلوس، کاپیتان سلسائو هم عنوان بهترین بازیکن رقابتها را از آن خود کرد.
بعد از پیروزی 3-1 برزیلی‌ها مقابل پرو که با گلهای اورتون سوارس، گابریل ژسوس و ریچارلیسون بدست آمد، دنی آلوس به عنوان کاپیتان برزیل جام قهرمانی را بالای سر برد و علاوه بر این جایزه معتبر بهترین بازیکن رقابتها را از آن خود کرد.

دنی آلوس که در پست دفاع راست بازی کرده و بازوبند کاپیتانی سلسائو را بر بازو می‌بندد چندی پیش از باشگاهش پاری سن ژرمن جدا شده و در حال حاضر بازیکن آزاد است. ولی بعد از نمایش درخشان آلوس با پیراهن برزیل در کوپا آمه‌ریکا شکی نیست که باشگاه‌های بزرگ زیادی خواهان به خدمت گرفتن او خواهند بود.
اورتون سوارس که در بازی مقابل پرو یک گل به ثمر رساند و یک پنالتی برای تیمش گرفت به عنوان بهترین بازیکن میدان در این بازی انتخاب شد و به عنوان بهترین گلزن رقابتها کفش طلا را هم از آن خود کرد.
جایزه بهترین دروازه‌بان تورنمنت و دستکش طلا هم به آلیسون، سنگربان برزیل رسید. دروازه‌بان شماره یک لیورپول و برزیل نقش مهمی در قهرمانی سلسائو در این تورنمنت بازی کرده بود.

برچسب‌ها: برزیل جوایز کوپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

134 نیماخان1398/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi