خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
424

مهابادی: تاوان گل نزدن را دادیم

مهابادی: تاوان گل نزدن را دادیم
سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان می گوید که ظرفیت این تیم مشخص است و عزیزی کمک خواهد گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه مشکی‌‍پوشان خراسان، داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان با حضور در نشست خبری بعد از شکست برابر استقلال خوزستان گفت: به لحاظ کیفیت، دقایقی را خوب کار کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. دقت لازم را نداشتیم و موقعیت‌های ۱۰۰ درصدی را از دست دادیم. در تمرینات روی ضد حملات حریف کار کرده‌بودیم اما روی یک اشتباه دروازه‌مان باز شد. موقعیت داشتیم، گل نزدیم و در نهایت گل خوردیم. بازیکنانم تاوان گل نزدن خود را با شکستی تلخ دادند و از این بابت متاسفم.

مهابادی در خصوص انتصاب عزیزی به عنوان رییس سازمان فوتبال مشکی‌پوشان و اینکه آیا تیم بر اساس خرد جمعی وارد زمین شده، گفت: عزیزی اسطوره فوتبال ایران و خراسان است. با عزیزی در راه‌آهن هم‌بازی بودیم و اگر نظری هم داشته‌باشد می‌پذیرم. با توجه به دارایی ما درتیم مشکی‌پوشان، این بهترین تصمیمی بود که می‌شد در رابطه با چینش تیم بگیریم. ظرفیت تیم سیاه جامگان همین نفرات است و به عنوان یک مربی می‌توانم تمام تلاشم را بکنم تا تیم هماهنگ‌تر شود. امروز مهاجمان ما باید دقت بیشتری می‌داشتند اما این اتفاق نیافتاد. اگر عزیزی در تمام روزهای تمرین موضوعی را بگوید، مشکلی نیست و قطعا استفاده می‌کنم. کار برای بقا خیلی سخت شده و دیروز هم بازی‌های تیمم را به جام حذفی تشبیه کردم. باید تلاش کنیم تا اتفاقی ویژه رقم بخورد و هنوز ۱ درصد شانس داریم.

مهابادی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشتیم اما باید بهتر هم باشیم.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص داوری مسابقه گفت: مشکل خاصی نداشت، اما فکر می‌کنم در نیمه نخست باید روی پیام ملکیان پنالتی اعلام می‌شد

برچسب‌ها: مشهد تورین سیاه پوشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

217 لیورپول سردار1398/04/27

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi