خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

رفع یک اتهام قدیمی از مسی در تیم ملی آرژانتین

رفع یک اتهام قدیمی از مسی در تیم ملی آرژانتین
لیونل مسی همواره به این متهم می‌شود که به تیم ملی کشورش تعصب ندارد و پیش از شروع بازی‌ها سرود ملی را نمی‌خواند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی این روزها با تیم ملی آرژانتین در برزیل حضور دارد و خود را برای بازی امشب برابر ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا مهیا می کند. مسی این فرصت را دارد تا به ناکامی طولانی مدت خود در بازی‌های ملی پایان دهد و به اولین افتخار خود با آلبی سلسته دست یابد. برای این مهم او باید ابتدا ونزوئلا را از پیش رو بردارد و سپس باید به مصاف برزیل میزبان برود.

روز گذشته توماس چاوز، پسر خردسالی که پیش از شروع بازی آرژانتین و قطر(آخرین بازی دور گروهی آلبی سلسته) همراه مسی وارد زمین شده بود، به ذکر جزئیات رفتارهای مسی در هنگام ورود به زمین و پخش سرود ملی پرداخت و به نوعی از او رفع اتهام کرد.

او به خبرنگاران گفت: «وقتی میخواستیم وارد زمین شویم و مسی پیش من آمد، حسی باورنکردنی داشتم. او من را نوازش کرد و دستانش از سر من هم بزرگتر بود و برای لحظاتی خنده‌ام گرفت. به او گفتم که برای من مثل یک بت است و همیشه میخواستم او را از نزدیک ببینم و چنین لحظهای را تجربه کنم.

هنگام پخش سرود ملی، مسی آن را زمزمه می‌کرد و با گوشهایم شنیدم که او واقعا سرود را میخواند. تجربهای بینظیر برای من بود و توصیفش دشوار است. این رویایی بود که محقق شد.»

برچسب‌ها: آرژانتین لیونل مسی قطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

172 بارسلونا 13881398/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi