خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

مدافع سوئدی یونایتد، جایگزین دی‌لیخت برای بارسا

مدافع سوئدی یونایتد، جایگزین دی‌لیخت برای بارسا
دیلی‌میل مدعی شد بارسلونا در صورت ناکام ماندن در جذب ماتیس دی‌لیخت، ستاره آژاکس، به جای او انتقال ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد را در نظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد بارسلونا که مدتی است برای جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع و کاپیتان آژاکس تلاش می‌کند، در صورتیکه تلاشهایش برای انتقال دی‌لیخت به نوکمپ با ناکامی مواجه شود، گزینه دوم خود را جذب ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد تعریف کرده است.

لیندلوف فصل گذشته در مرکز خط دفاعی یونایتد عملکرد خوبی داشت و جایگاه خود را به عنوان یکی از باثبات‌ترین مدافعین یونایتد تثبیت کرده بود.

اما دیلی‌میل می‌گوید در صورتیکه دی‌لیخت در نهایت تصمیم بگیرد به جای بارسلونا به یوونتوس منتقل شود، آبی‌ اناری‌ها لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد را به عنوان هدف اول خود برای اضافه کردن یک مدافع به ترکیب فعلی بارسا در نظر خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، یونایتد راضی به از دست دادن یکی از بهترین مدافعین خود نیست و برای حفظ او با بارسلونا مبارزه خواهد کرد. لیندلوف سوئدی بعد از درخشش در خط دفاعی یونایتد به یکی از بازیکنان محبوب نزد هواداران شیاطین سرخ تبدیل شده و بسیاری از یونایتدی‌ها او را بهترین مدافع فصل گذشته تیم‌شان می‌دانند.

برچسب‌ها: بارسلونا منچستر یونایتد دی لیخت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

101 بارسلونا 13881398/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi