خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

عجیب ترین اعتراض ممکن به قضاوت داور!

عجیب ترین اعتراض ممکن به قضاوت داور!
زیکنان تیم سن خورخه برای نشان دادن اعتراض خود به داوری، تحصن کرده و روی زمین نشستند.

به گزارش "ورزش سه"، معضل داوری در سال های اخیر در تمام دنیا وجود داشته اما امروز در آرژانتین شاید عجیب ترین اعتراض ممکن به اشتباهات داوری از سوی بازیکنان تیم سن خورخه انجام شد.

در دیدار پلی آف لیگ دسته دوم آرژانتین اتفاق عجیبی رخ داد و بازیکنان به شکلی متفاوت و منحصر به فرد اعتراض خود را به داوری این دیدار ابراز داشتند. در نیمه اول داور تصمیم به اخراج دو بازیکن تیم سن خورخه دی توسمان گرفت و بازیکنان این تیم در نیمه دوم به مدت 5 دقیقه روی زمین نشستند تا اینگونه اعتراض خود را به قضاوت این دیدار نشان دهند.

بازیکنان تیم آرژانتینی تیم سن خورخه دی توسمان در نیمه اول تصمیم گرفتند همگی روی زمین نشسته و به بازی کردن ادامه ندهند و داور نیز تنها 5 دقیقه صبر کرد و بعد از آن حکم به پیروزی تیم رقیب یعنی آلوارادو دل پالاتا داد و بازیکنان این تیم نیز به شروع به برپایی جشن شادی کردند.

البته اعتراضات تیم سن خورخه به همین جا ختم نشد و بعد از بازی مالک باشگاه در مصاحبه ای تند مدعی شد مطمئن است وجود فساد در کمیته برگزاری مسابقات باعث شده چنین داوری برای مسابقه حساس تیمش انتخاب شود و به همین دلیل ممکن است تیم او در فصل بعد مسابقات به نشانه اعتراض به داوری دیگر شرکت نکند.

مالک این باشگاه همچنین مدعی شد طراحی مسابقات و شکل برگزاری وی به نوعی بوده که سن خورخه نتواند به لیگ دسته بالاتر صعود کند و به همین دلیل سن خورخه دیگر قصد شرکت در مسابقات دسته دوم لیگ آرژانتین را ندارد.

برچسب‌ها: آرزانتین داوری سن خورخه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

156 بارسلونا 13881398/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi