خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

وعده‌های جذاب ساری در ملاقات با رونالدو

وعده‌های جذاب ساری در ملاقات با رونالدو
ملاقاتی که انتظارش می رفت، بین ساری و رونالدو در یونان صورت گرفت و سرمربی ایتالیایی وعده های جذابی به فوق ستاره پرتغالی داد.
به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، چند روز پیش مراسم معارفه مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس به انجام رسید و او رسما هدایت بیانکونری را برعهده گرفت. ساری در آن مراسم تایید کرد که برای شناخت بیشتر از بازیکنانش، با آنها ملاقات هایی جداگانه خواهد داشت و گفت که به یونان خواهد رفت تا با رونالدو که آنجا تعطیلات را پشت سر می گذارد، صحبت کند. او گفت که این کار را با مهم ترین های تیمش شروع خواهد کرد.
این ملاقات روز گذشته صورت گرفت و ساری موفق شد پیش از شروع کار در یوونتوس، با فوق ستاره پرتغالی در مورد ایده هایش حرف بزند. ساری گفته بود که کار با رونالدو یک افتخار است و برای او یک قدم به جلو محسوب می شود. ساری ادعا کرده بود که رونالدو با او، رکورد های گلزنی جدیدی به جا خواهد گذاشت.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، ساری در ملاقات با رونالدو به وی گفته است که فصل بعد از او به عنوان مهاجم مرکزی و در پست شماره 9 استفاده خواهد کرد تا بیش از همیشه به دروازه نزدیک باشد و بتواند گل های بیشتری نسبت به فصل گذشته به ثمر برساند. رونالدو فصل قبل 21 گل به ثمر رساند و عنوان آقای گلی را به کوالیارلا واگذار کرد. او شاهد بود که مسی با 36 گل، برای ششمین بار فاتح کفش طلای اروپا شد.
ساری همچنین به رونالدو گفته است که تاکتیک های تیم را حول محور او اتخاذ خواهد کرد و به نوعی همه چیز در خدمت او خواهد بود تا تمام توانایی هایش را به نمایش بگذارد. وعده هایی جذاب که می تواند یک بار دیگر رونالدو را در کورس رقابت برای کفش طلا و نیز توپ طلا قرار دهد.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو رونالدو یوونتوس ساری ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

45 0

256 یوونتوس Cr71398/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi