خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

ادعای موندو: نیمار در بارسلونا به دنبال خانه

ادعای موندو: نیمار در بارسلونا به دنبال خانه
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو که در شهر بارسلونای اسپانیا منتشر شده و به عنوان روزنامه‌ای نزدیک به باشگاه بارسا شناخته می‌شود در پرده‌ای جدید از ماجراهای جنجالی شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، امروز تیتر اول خود را به او اختصاص داد و به نقل از یک تلویزیون اسپانیایی مدعی شد نیمار در شهر بارسلونا به دنبال خانه می‌گردد.
موندو دپورتیوو برای انتشار این خبر در صفحه خود از عنوان فوق‌سری استفاده کرده و تیتر اصلی‌اش از این قرار است:" می‌خواهم به خانه‌ام برگردم". روتیتر مطلب هم از زبان نیمار نقل کرده که:" دیگر نمی‌خواهم اینجا بازی کنم" که ظاهراً به نظر نیمار برای ترک پاریس و باشگاه پاری سن ژرمن اشاره دارد. موندو در پایین تیتر اصلی هم از زیرتیتر دیگری استفاده کرده و نوشته:" هرگز نباید خانه‌ام را ترک می‌کردم". به نظر می‌رسد تحریریه موندو برای بازگشت نیمار به بارسلون بسیج شده و این فعلا به عنوان یکی از هدفهای این روزنامه تعریف شده است.اما موندو در گزارش خود به برنامه‌ای که از تلویزیون اسپانیایی گل پخش شده اشاره می‌کند. بر اساس گزارش این کانال تلویزیونی نیمار با مالک خانه قبلی خود در شهر بارسلونا تماس گرفته چرا که او و خانواده‌اش تصمیم دارند برای زندگی در این شهر به دنبال ملک بگردند. البته در گزارش این کانال تلویزیونی به این اشاره شده که معلوم نیست علت این اقدام نیمار این است که او قصد دارد در فصل تابستان به باشگاه بارسا بپیوندد، آیا به دنبال سرمایه‌گذاری می‌گردد یا قصد دارد در شهر بارسلونا یک آدرس ثابت داشته باشد.

در هر حال، شبکه تلویزیونی اسپانیایی اطلاعات مفصلی درباره مالک خانه سابق نیمار منتشر کرده و به نیمار اعلام کرده که اگر خواهان بازگشت به خانه قبلی خود است به جای استفاده از گزینه کرایه، باید به فکر خرید خانه از او باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

93 Cfstar1398/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi