خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

اتلتیکو با یورنته به توافق رسیده و فقط رضایت رئال مانده

اتلتیکو با یورنته به توافق رسیده و فقط رضایت رئال مانده
رئال مادرید باید تصمیم بگیرد با انتقال مارکوس یورنته به اتلتیکو مادرید موافقت کند یا خیر.

انتشار خبر جدایی قریب الوقوع رودری، اتلتیکو را غافلگیر نکرد چرا که مدیران این باشگاه از مدت‌ها پیش هم احتمال می‌دادند رودری نهایتا تصمیم به جدایی بگیرد. اتفاقی که افتاده و رودری از اتلتی می‌رود. نتیجه اینکه حالا تیم سیمئونه نیاز دارد یک جایگزین تمام عیار برای یکی از ستون‌های تیم در فصل گذشته به خدمت بگیرد. از مدت‌ها پیش، اتلتیکو انتخابش را کرده و آن هم کسی نیست جز مارکوس یورنته.

هافبک اسپانیایی رئال مادرید که قرار نیست زیر نظر زیدان فرصت چندانی برای بازی پیدا کند و در لیست فروش قرار دارد. اتلتیکو از زمانی که یورنته در آلاوز عملکرد چشمگیری داشت، تماس‌هایی با ایجنت این بازیکن برقرار کرده بود و اخیرا تماس‌های مکرری با او داشته است. به جز اتلتی تیم‌های دیگری هم به جذب یورنته علاقه مند بوده و هستند ولی یک شرط بسیار مهم از نظر مارکوس را ندارند و آن هم حضور در مادرید است. در واقع یورنته به دلایل فنی و مالی می‌خواهد فوتبالش را در پایتخت اسپانیا ادامه بدهد. بنابراین تیم سیمئونه کار سختی برای متقاعد کردن یورنته نداشت. توافق شخصی حاصل شده است.

حالا نوبت به رئال مادرید می‌رسد تا تکلیف یورنته را مشخص کند. کهکشانی‌ها از یک طرف دوست ندارند هافبک آینده داری چون یورنته را به همشهری‌شان بفروشند و از طرف دیگر به وضوح نیاز به فروش بازیکنان مازادشان دارند و اتلتی رقم خوبی برای یورنته پیشنهاد داده است. رقمی حدود 40 میلیون یورو. این را هم باید گفت که یورنته کسی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد و اگر اصرار کند، بعید است بتوان با او مخالفت کرد. مادرید می‌داند اگر با این انتقال موافقت کند، دیگر گنجاندن بند بازخرید در آینده غیرممکن می‌شود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید مارکوس یورنته رئال مادرید فوتبال لالیگا اسپانیا توافق رصایت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

332 پرسپولیس‌‌‌1398/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi