خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

واکنش آبی و اناری ها به شایعات بازگش نیمار

واکنش آبی و اناری ها به شایعات بازگش نیمار
یک بار دیگر شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا به سوژه خبری داغ رسانه های کاتالونیا بدل شده است.از مدت ها پیش گفته می شد که نیمار از حضور در پی اس جی پیشیمان است و دوست دارد به لالیگا برگردد. مدتی از رئال به عنوان مقصد او در صورت بازگشت به لالیگا نام برده می شد و اخیرا گفته می شود که نیمار تمایل دارد به بارسلونا بازگردد.او که تابستان 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو، بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد و حواشی زیادی را نیز باعث شد، ممکن است یک بار دیگر پیراهن آبی اناری را به تن کند. این در حالی است که او از بارسا به خاطر پرداخت نشدن پاداش تمدیدش در سال 2016 شکایت کرده و بارسا نیز علیه نیمار، پرونده قضایی باز کرده است.
امروز نشریه موندودپورتیوو ادعا کرد که بارسا در صورتی برای بازگرداندن نیمار تلاش خواهد کرد که از یک طرف ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی حاضر به مذاکره شود و از سوی دیگر، این بازیکن رسما از بارسا و هوادارانش عذرخواهی کند.
الخلیفی با مصاحبه روز گذشته خود با فرانس فوتبال، به شکل غیرمستقیم گفت که راه را برای خروج نیمار و هر بازیکن ناراضی دیگر بازخواهد کرد اما قطعا نباید انتظار داشت که رقم انتقال، کمتر از 222 میلیون یورو باشد.جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در واکنش به این شایعات گفت:« ما در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم؛ چرا که علاقه ای به این موضوع نداریم. اگر در مورد یک بازیکن یا چند تای دیگرحرف بزنیم، بی احترامی به باشگاه های شان خواهد بود. من احتمال چیزی را رد نمی کنم ولی نمی خواهم مشخصا از بازیکنی صحبت کنم. پشت درهای بسته در مورد اهداف نقل و انتقالاتی حرف خواهیم زد.»گریزمان:« اظهارات نایب رئیس اتلتیکو که گفت گریزمان به بارسا خواهد رفت، برایم قابل درک بود. من فقط در مورد بازیکنی که در بارسا حضور دارد و انتقالش نهایی شده، حرف خواهم زد. قرار نیست از کارهایی که قرار است انجام دهیم، حرفی زده شود.»

برچسب‌ها: نیمار نیمار جونیور برزیل ستاره برزیلی بارسلونا نیمار جونیور دوسانتوس بازگش به بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

189 افتخار پارس ها21398/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi